۰

سرویس PlayStation Now شش بازی جدید از جمله Mortal Kombat 11 را به خود اضافه می کند

سرویس PlayStation Now

این یک ماه جدید فرا رسیده است، و این بدان معناست که کاتالوگ بازی های پخش آنلاین سرویس PlayStation Now یک بار دیگر به روز می شود. اولین به‌روزرسانی کتابخانه در سال جدید، شش بازی دیگر را با به‌روزرسانی فروشگاه پلی‌استیشن در روز سه‌شنبه، ۴ ژانویه، به این سرویس اضافه می‌کند.

این شش بازی شامل بازی مبارزه ای Mortal Kombat 11، بازی RPG Final Fantasy XII: The Zodiac Age متعلق به Square Enix و Fury Unleashed است. همچنین بازی جهان باز سندباکس Unturned، پلتفرم Super Time Force Ultra و Space sim Kerbal Space Program برای ژانویه به PlayStation Now می آیند.

لیست بازی ها :

  • Final Fantasy XII: The Zodiac Age
  • Fury Unleashed
  • Kerbal Space Program
  • Mortal Kombat 11
  • Unturned
  • Super Time Force Ultra
سرویس PlayStation Now

با توجه به اینکه سونی به طور پیوسته کتابخانه PlayStation Now را بروزرسانی می کند و همچنین ارتقاهایی از جمله استریم ۱۰۸۰p و دانلود بازی های انتخابی را اضافه کرده است، این سرویس اخیراً محبوبیت زیادی داشته است.

PlayStation Now در PS5، PS4 و PC پشتیبانی می‌شود و می‌توانید با ۱۰ دلار در ماه یا ۶۰ دلار در سال مشترک آن شوید. صدها بازی در این سرویس موجود است.

در اخبار دیگر، به‌روزرسانی ۴ ژانویه فروشگاه پلی‌استیشن، بازی‌های جدید پلی‌استیشن پلاس ژانویه ۲۰۲۲ را اضافه خواهد کرد. همانطور که قبلاً اعلام شد، این بازی‌ها عبارتند از Persona 5 Strikers، Deep Rock Galactic، و Dirt 5 .

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *