۰

نابودی لیگ عدالت توسط یکی از قهرمانان دی سی بدون هیچ تلاشی

نابودی لیگ عدالت

نابودی لیگ عدالت

نابودی لیگ عدالت

تعداد کمی از تیم های ابرقهرمانی می توانند با قدرت و اعتبار لیگ عدالت دی سی برابری کنند. این تیم مرتباً با شروران کیهانی و تهدیدهایی برای ساختار واقعیت روبرو می شود، اما همیشه موفق می شود پیروز از آن نبرد ها بیرون بیاید. با این حال، یکی از تاریک‌ترین آینده‌های دی‌سی شاهد فروپاشی لیگ عدالت بود و همه اینها به خاطر یک قهرمان شگفت‌انگیز بود.

با وجود ابرقدرت هایی مانند سوپرمن، واندر وومن، و من هانتر، جای تعجب نیست که لیگ عدالت اساسا شکست ناپذیر است. حتی در جهان‌هایی که لیگ منحل می‌شود، کمتر به دلیل یک شکست سخت و بیشتر به دلیل دعواهای داخلی است. کمیک‌های کلاسیک مانند Kingdom Come لیگی را نشان می‌دهند که قادر به تطبیق دیدگاه‌های مختلف خود در مورد عدالت نیست، در حالی که جهان‌های جایگزین جدیدتر مانند Justice League: Last Ride شاهد فروپاشی تیم به دلیل سرزنش نابجا هستند. در حالی که چیز بی سابقه ای نیست، به ندرت پیش می آید که تیم آنقدر شکست بخورد که آنها را نابود کند. با این حال، دیک گریسون یک بار ضربه ای چنان ویرانگر وارد کرد که لیگ هرگز بهبود نیافت.

نابودی لیگ عدالت

در Nightwing: The New Order کایل هیگینز و ترور مک کارتی، جنگی بین قهرمانان و شروران دنیای دی سی در می گیرد. جنگ با محوریت متروپلیس رشد می‌کند. در نهایت نقطه عطفی در زمانی رخ می دهد که کریپتونایت سیاه روی سوپرمن استفاده می شود و باعث می شود او بتمن را بکشد. نایت وینگ با اندوهی در دل ، چاره ای جز اقدام ندارد. او از فناوری آپوکالیپس استفاده می کند که ۹۰ درصد از ابرقدرت های جهان را پاک می کند. آسیب پذیری تازه کشف شده لیگ عدالت که ناتوان مانده بودند، آنها را فراگرفته بود. اگرچه سوپرمن از طریق این تجربه زندگی می‌کند، اما فقدان قهرمانانی مانند Wonder Woman، Barry Allen، Aquaman و Shazam بعدها نشان داد که انتخاب دیک منجر به مرگ بسیاری از قهرمانان شده است.

حتی اگر برخی از آنها جان سالم به در ببرند باید گفت که دیک لیگ عدالت را نابود کرد. پس از پایان نبرد برای متروپلیس، ابرقدرت‌ها غیرقانونی می‌شوند و دیک نیرویی را رهبری می‌کند که کسانی را که توانایی‌های خود را حفظ کرده‌اند، جمع‌آوری می‌کند. گروه قهرمانانی که در برابر دولت فاشیستی نایت‌وینگ مقاومت می‌کنند، لیگ نیستند، بلکه گروه بسیار قدیمی‌تری از تایتان‌های نوجوان هستند، با اضافه شدن Blue Lantern Lois Lane. چیزی که نابودی لیگ را غم انگیزتر می کند این است که این دیک گریسون بود که باعث همه آن شد. نایت وینگ بزرگترین اتفاق دنیای دی سی است، چراغ امید در دنیایی تاریک، بنابراین دیدن او که به بزرگترین مدافعان جهان پایان می دهد، قلب را آزار می دهد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *