۰

love rollercoaster یکی از ترسناک ترین موزیک های تاریخ

love rollercoaster یکی از ترسناک ترین موزیک های تاریخ

ترسناک ترین موزیک های تاریخ درسال

درسال ۱۹۷۵ قطعه ی ( love rollercoaster ) از گروه سبک فانک ( ohio brothers ) از آلبوم ( honey ) منتشر شد و باعث پیشرفت و شناخته شدن این گروه در سطح جهانی شد . این قطعه از این آلبوم جز ۵۰ قطعه ی موزیک پر طرفدار جهان هم قرار گرفت .
اما همه چیز آنقدر ساده نبود .
در همان سال ها ، در اوج پیشرفت و قدرت این گروه و این قطعه از این آلبوم ، یک منتقد در زمینه ی موسیقی بیانیه ای اعلام کرد که باعث شد این اهنگ جز ترسناک ترین و راز الود ترین قطعه های منتشر شده قرار بگیرد به صورتی که دیگر هیچکس به این قطعه در مهمانی هایشان گوش نداد .
این منتقد اظهار داشت در این قطعه ، بارها و بارها صدای جیغ و عذاب کشیدن یک زن جوان شنیده میشود . این جیغ اصلا ارتباطی با خود قطعه ندارد و جیغ از درد و رنج است . او سپس تعوری این که ممکن است در هنگام ضبط این قطعه شخصی درحال شکنجه شدن بوده است و یا گروه از روی عمد این صدای جیغ نامرتبط به متن و اهنگ قطعه را در لابه لای نت ها قرار داده است تا مخاطب از طریق این جیغ ها و این کد های مخفی به اهنگ جذب شود .
گروه و سرگروه ohio players هیچ اظهار نظری درمورد صدای جیغ و ناله ی موجود در این قطعه نداشتند .

ترسناک ترین موزیک های تاریخ درسال

ترسناک ترین موزیک های تاریخ

از آنجا که به نظر میرسید این صدای جیغ و ناله از روی درد مربوط به دختر مدل داخل کاور قطعه باشد ، نگرانی ها باعث شد که شبکه ی رادویی در سال ۱۹۷۶ دختر مدل را پیدا کند و ماجرا را از او بپرسد .
دختر در ان سال اعلام کرد که هیچ شکنجه ای برعلیه من رخ نداد . ماجرا از ان قرار است که ان روز ، دقیقا در روز ضبط قطعه ی اخر این گروه من در یک اتاق دیگر درحال گرفتن عکس های مدلینگ با عسل بودم که به خاطر داغ بودن عسل روی پوستم جیغ میزدم . گروه هم صدای جیغ من را به شوخی در داخل قطعه قرار دادند .

این اولین و اخرین اظهار نظری بود که درمورد جیغ های وحشتناک داخل این قطعه داده شد . اما هیچکس نفهمید که منظور واقعی این گروه برای قرار دادن جیغ های از درد چه از روی شکنجه چه از روی درد عسل در داخل یک قطعه که درمورد رابطه و عشق است چیست ؟
از ان سال بسیاری اظهار دارند که بعد از فهمیدن این موضوع و شنیدن این جیغ ها هرگز نمیتوانند دوباره قطعه را گوش بدهند زیرا احساس میکنند اتفاق بدی برای انها رخ خواهد داد .
تا جایی که دیگر این اهنگ در یوتوب دیده نمیشود و تنها یک ملیون نفر این قطعه را شنیده اند . قطعه ای که در زمان انتشارش ۵۰ ملیون نسخه فروخت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *