۰

آموزش نحوه تله پورت به تخت خواب در Minecraft

آموزش نحوه تله پورت به تخت خواب در Minecraft

آموزش نحوه تله پورت به تخت خواب در Minecraft

تله پورت از راه دور در ماینکرافت معمولا با پرتاب یک Ender pearl در چندین بلوک انجام می شود. هنگامی که Ender pearl پرتاب شده به یک بلوک جامد برخورد می کند، بازیکن فورا به آن مکان خاص از راه دور منتقل می شود.

از طرف دیگر، خوابیدن روی تخت خود در Minecraft، مکان اسپاون شما را روی مختصاتی که تخت قرار می گیرد، تنظیم می کند. از این رو، هر بار که در بازی بمیرید، به جز در حالت هاردکور، دوباره به تخت خود بازمی‌گردید، مگر اینکه آن نیز از بین برود.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تله پورت به تخت خواب در Minecraft بپردازیم ، پس با ما همراه باشید.

اسپاون دوباره پس از مرگ

آموزش نحوه تله پورت به تخت خواب در Minecraft

سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای تله‌پورت کردن به تخت خواب در Minecraft این است که پس از مرگ respawn کنید.

شما می توانید از روی صخره بپرید تا بمیرید. می توانید اجازه دهید گروه های دشمنان شما را بکشند. شما می توانید در یک دریاچه کم عمق، یک رودخانه پر پیچ و خم یا یک اقیانوس عمیق غرق شوید.

راه‌های زیادی برای مردن در Minecraft وجود دارد و هر روش می‌تواند به بازیکنان این امکان را بدهد که با اسپاون کردن مجدد به تخت خود بازگردند. با این حال، فقط مطمئن شوید که با استفاده از آن در شب یا کلیک راست بر روی آن در طول روز، مکان اسپاون را در بستر خود تنظیم کرده اید.

نکته دیگر این است که همه اقلام خود را قبل از مرگ ابتدا در صندوقچه ذخیره کنید زیرا هر چیزی که در موجودی خود دارید هنگام مرگ یا کشته شدن به زمین می افتد.

استفاده از کد های تقلب

آموزش نحوه تله پورت به تخت خواب در Minecraft

همچنین راه‌های دیگری برای بازگشت به تخت خود در Minecraft بدون مرگ وجود دارد. با این حال، برخی از این روش ها شامل استفاده از کد ها است.

هنگام بازی در دنیای Minecraft در حالت Creative، کد ها و ستورات به طور خودکار فعال می شوند. قبل از بازی در دنیای Surviva و قبل از ایجاد دنیای Minecraft جدید، تنظیمات Allow Cheats موجود در World Options را تغییر دهید.

از آنجا می توان از دستورات /teleport یا /tp استفاده کرد. /tp [player username] [coordinates/XYZ] بازیکن را در آن مختصات خاص از راه دور منتقل می کند.

بنابراین، برای تله‌پورت کردن روی تخت خود در Minecraft، ابتدا باید مکان مختصات آن تخت را بدانید. مختصات را می توان با ایستادن روی تخت خود و فشار دادن دکمه F3 روی کیبورد برای نشان دادن صفحه اشکال زدایی به دست آورد.

مختصات دقیق تخت شما XYZ است که در بالا سمت چپ نشان داده شده است. این اعداد را یادداشت کنید یا زمانی که قصد دارید در سراسر جهان کاوش کنید آنها را به خاطر بسپارید تا با استفاده از دستورات به راحتی به تخت خود برگردید.

علاوه بر آن، فرمت فرمان تله‌پورت بسته به نسخه‌ای از Minecraft که در حال بازی هستید، متفاوت است.

کشتن The Ender Dragon

آموزش نحوه تله پورت به تخت خواب در Minecraft

یکی دیگر از راه‌های انتقال از راه دور به تخت خواب، رفتن به End و کشتن The Ender Dragon است. پس از کشتن اژدها، یک پورتال در وسط جزیره اصلی End ظاهر می شود.

گذر از آن پورتال فورا شما را به نقطه اسپاون خود در Overworld که در صورتی که هنوز دست نخورده باشد،خواهد برد. بنابراین، رفتن به End و عبور مجدد از آن پورتال، روشی قابل اعتماد برای انتقال از راه دور به تخت خواب شما است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *