۰

کونامی علامت تجاری بازی سایلنت هیل را تمدید کرد

بازی سایلنت هیل

بازی سایلنت هیل

کونامی علامت تجاری بازی سایلنت هیل خود را در میان شایعات مداوم مبنی بر راه‌اندازی مجدد، تمدید کرد.

همانطور که توسط Video Games Chronicle گزارش شده است، کاربر ردیت به نام LongJonSiIlver متوجه علامت تجاری به روز شده ای شد که همراه با تمدید Frogger، Gradius، The Water Margin و Tokimeki Memorial بود.

علامت تجاری Silent Hill شامل بازی‌ها، هدست‌های واقعیت مجازی و تعدادی از کالاها و خدمات دیگر می‌شود، اگرچه این امر چندان غیرعادی نیست زیرا کونامی همچنان انواع کالاهای Silent Hill را می‌فروشد.

گزارش‌هایی در سراسر سال ۲۰۲۱ منتشر شد مبنی بر اینکه کونامی در حال کار بر روی یک Silent Hill جدید است که VGC دوباره گزارش داد که در حال برنامه‌ریزی نسخه‌های بازسازی‌شده برخی از محبوب‌ترین فرنچایزهای خود است.

گزارش‌های مختلف دیگر حاکی از آن است که بازی‌های سایلنت هیل در حال توسعه هستند، اما کونامی در مورد صحبتی رسمی نکرده است.

این فرنچایز از سال ۲۰۱۲ با حضور بسیار کوتاه در P.T در سال ۲۰۱۴ خاموش بوده است. کونامی همچنین یک تیزر را برای نمایش یک بازی جدید به نام Silent Hills منتشر کرد که قرار بود توسط هیدئو کوجیما و گیلرمو دل تورو کارگردانی شود، اما چند ماه بعد لغو و از فروش حذف شد.

بازی سایلنت هیل

هشت بازی اصلی در سری Silent Hill وجود دارد که با نسخه اصلی ۱۹۹۹ شروع می شود و به Silent Hill: Downpour در سال ۲۰۱۲ پایان می یابد.

در حالی که Konami علامت تجاری خود را برای Silent Hill تمدید کرده است، اما در سایر زمینه ها چندان موفق نبود، زیرا در ماه فوریه شخصی ظاهراً SilentHill.com را فقط برای مسخره کردن ناشر خریداری کرد.

این وب‌سایت اکنون یک توییت از ماساهیرو ایتو، مدیر هنری Silent Hill 2 و ۳ را نمایش می‌دهد، که گفته بود از طراحی شخصیت شرور نمادین سری Pyramid Head پشیمان است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *