۰

پوستر سریال Ms. Marvel یادآور کمیک بوک های نوستالوژی است

سریال Ms. Marvel

سریال Ms. Marvel

MCU چندین پروژه قابل توجه در آینده نزدیک دارد که سریال Ms. Marvel یکی از پروژه های مورد انتظار است. مجموعه تلویزیونی آینده طرفداران را با Kamala Khan (کامالا خان)، یک نوجوان پاکستانی-آمریکایی از جرسی سیتی و اولین ابرقهرمان مسلمان MCU آشنا می کند. برای جشن گرفتن تاریخ انتشار آینده این مجموعه، مارول اولین تریلر و پوستر را از این مجموعه منتشر کرد.

در پوستر جدید شخصیت اصلی سریال با بازی ایمان ولانی دیده می شود که روی تیر چراغ برق نشسته و به آسمان شب خیره شده است. این پوستر یادآور جلد ۵ کمیک بوک Ms. Marvel است که این بار شخصیت مارول را در همان موقعیت مشرف به افق شب شهرش می بیند. پوستر، بسیار شبیه به تریلر، وفاداری به منبع خود را تداعی می کند که برای طرفداران قدیمی این شخصیت نوستالژیک خواهد بود.

MCU در حال ساخت مجموعه جدیدی از قهرمانان است که قهرمانان قبل از خود را بسیار تحسین می کنند. همانطور که مرد عنکبوتی تام هالند به مرد آهنی نگاه می کرد و کیت بیشاپ که به تازگی معرفی شده بود کلینت بارتون/هاوکی را تحسین می کرد، کامالا خان نیز از طرفداران کارول دانورز/کاپیتان مارول است. همانطور که قبلاً گفته شد، سریال آینده بینندگان را با کامالا خان آشنا می کند. او یک هنرمند، گیمر، و نویسنده  تخیلی با قوه تخیل بالا است که از طرفداران پرشمار انتقام جویان است. در سریال دیزنی پلاس، کامالا در حالی که سعی می‌کند تعادلی بین خانواده‌اش و زندگی دبیرستانی‌اش پیدا کند، با مبارزات معمولی نوجوانان سر و کار دارد. هنگامی که او قدرت خود را بدست می آورد و در شهر جرسی سیتی تبدیل به یک ابرقهرمان می شود، چالش جدیدی به زندگی او اضافه می شود. Ms. Marvel همچنین حضور کامالا را در The Marvels، دنباله‌ای که مدت‌ها در انتظار کاپیتان مارول در سال ۲۰۲۳ بود، تنظیم خواهد کرد، جایی که قهرمان جدید با الگوی خود کارول دانورز، با بازی بری لارسون و مونیکا رامبو، با بازی تیونا پریس، تیم خواهد شد.

سریال Ms. Marvel

علاوه بر ولانی، بازیگران سریال Ms. Marvel همچنین شامل آرامیس نایت به عنوان یک مراقب به نام خنجر قرمز، ساگار شیخ در نقش امیر خان ، برادر بزرگتر کامالا، و مت لینتز در نقش برونو کارلی ، بهترین دوست کامالا هستند. زنوبیا شروف و موهان کاپور نیز به عنوان والدین کامالا ظاهر می شوند. ریش شاه، یاسمین فلچر، لیث ناکلی، ازهر عثمان، آلیسیا رینر، فواد خان، تراوینا اسپرینگر، نیمرا بوچا، علی خان و آنجلی بهمانی نیز در این سریال حضور خواهند داشت.

اپیزودهای این سری توسط عادل ال آربی و بلال فلاح، میرا منون و شرمین عبید-چینوی کارگردانی خواهد شد، در حالی که کوین فایگی، ویکتوریا آلونسو، لوئیس دیسپوزیتو و بیشا کی علی به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت خواهند کرد. علی، که سریال را برای دیزنی پلاس ساخته است، همچنین به عنوان نویسنده اصلی این سریال فعالیت خواهد کرد، در حالی که سانا امانات و تروور واترسون به عنوان تهیه کنندگان اجرایی سریال حضور دارند.

این سریال قرار است در ۸ ژوئن در دیزنی پلاس پخش شود.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *