۰

آموزش پیدا کردن سلاح Ghiza’s Wheel در بازی Elden Ring

آموزش پیدا کردن سلاح Ghiza's Wheel در بازی Elden Ring

مجموعه گسترده سلاح‌های Elden Ring از شمشیرهای معمولی تا سلاح‌های جادگری وحشی را شامل می‌شود که می‌توانند به همان اندازه که خاص هستند مفید باشند. شاید بتوان مورد دوم را با Ghiza’s Wheel، ادای احترام آشکار به Whirligig Saw بازی بلادبرن و یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های بازی برای کاراکتر های با استحکام بالا به نمایش گذاشت. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش پیدا کردن سلاح Ghiza’s Wheel در بازی Elden Ring بپردازیم.

آموزش پیدا کردن سلاح Ghiza's Wheel در بازی Elden Ring

Ghiza’s Wheel یک سلاح آهنی غول پیکر است که برای استفاده از آن به ۲۸ قدرت و ۱۸ مهارت نیاز دارد. علیرغم اینکه بسیار بزرگ و آهسته حرکت می کند ، اما باعث از دست دادن خون زیادی در دشمنان می شود و شما می توانید با بهره گیری از مهارت این اسلحه ، حتی بیشتر از آن به نفع خود استفاده کنید.

مهارت این سلاح برای Spinning Wheel نام دارد. قسمت اره اسلحه با سرعت مرگبار می چرخد در حالی که شما آزاد هستید با آن حرکت کنید. اگر به‌درستی در برابر دشمنان نسبتاً بی‌حرکت استفاده شود، می‌تواند کاملاً نوار سلامتی آنها را از بین برد.

محل پیدا کردن Ghiza's Wheel :

چرخ گیزا در سالن غذاخوری طبقه بالا در داخل اتاق های اصلی Volcano Manor یافت می شود. راه های متعددی برای رسیدن به آن وجود دارد که ساده ترین آنها پیاده روی کوه شیب دار و خطرناک گلمیر است که در غرب Altus Plateau واقع شده است.

آموزش پیدا کردن سلاح Ghiza's Wheel در بازی Elden Ring

آموزش پیدا کردن سلاح Ghiza’s Wheel در بازی Elden Ring

همچنین کوئست ساده Rya وجود دارد که می توان آن را در Liurnia of the Lakes شروع کرد. او را می‌توان در شمال خرابه‌های لاسیار پیدا کرد، جایی که او شما را به یک جستجوی کوتاه می‌فرستد. وقتی آن را کامل کردید و نزد او برگشتید، او سپس به Altus Plateau، یا در بالای Grand Lift of Dectus یا در کنار سایت گریس Erdtree-Gazing Hill حرکت خواهد کرد. صحبت کردن با او در آنجا گزینه انتقال به Volcano Manor را فعال می کند.

برای به دست آوردن چرخ گیزا، باید صاحب اصلی آن، Inquisitor Ghiza را که در سالن غذاخوری فوق الذکر منتظر شماست، از بین ببرید. او به دلیل سرعت آهسته‌اش برای شکست چندان چالش‌برانگیز نیست، اما وقتی به شما ضربه بزند سلامتی زیادی از شما خواهد گرفت. هنگامی که او را شکست دادید، یکی از جالب‌ترین سلاح‌های بازی را در اختیار خواهید داشت و برای هر اتفاقی که در ماجراجویی‌تان پیش می‌آید آماده خواهید بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *