۰

آموزش به دست آوردن کلاه Pumpkin در بازی Elden Ring

آموزش به دست آوردن کلاه Pumpkin در بازی Elden Ring

آموزش به دست آوردن کلاه Pumpkin در بازی Elden Ring

Elden Ring، مانند اکثر عناوین نقش آفرینی From Software، تم های بسیار تاریک را با برخی از احمقانه ترین محتوایی که تا به حال در یک بازی ویدیویی دیده اید، در تضاد قرار می دهد. این امر به ویژه در مورد کلاه Pumkin صدق می کند، یک آیتم احمقانه و عجیب که به شما سر بزرگی می دهد.

آموزش به دست آوردن کلاه Pumpkin در بازی Elden Ring

کلاه کدو حلوایی یک کلاه ایمنی دایره ای عظیم است که کل سر شما را در بر می گیرد و به هیچ مجموعه زرهی خاصی تعلق ندارد، و آن را به گزینه ای عالی برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال اضافه کردن جذابیت به شخصیت خود هستند. در توضیحات این آیتم آمده است:

کلاه ایمنی بیضی شکل به اندازه ای بزرگ است که هر سری را بپوشاند. بسیار سنگین و بسیار سفت است. داخل آن کاملا تاریک است و جنگجوی دیوانه را از وحشت دور نگه می دارد. شاید فضای داخلی نسبتا جادار آن نیز به کاهش احساس فشار و کلاستروفوبیا کمک کند.

برای به به دست آوردن این کلاه ممکن است ملزم به انجام کمی کشاورزی شوید. شما دشمنان دیوانه Pumpkin Head را خواهید دید که در Lands Between پراکنده اند، با تعدادی از آنها که خیلی زود در Limgrave و منطقه زیر آن به نام The Weeping Peninsula ظاهر می شوند روبرو می شوید. با این حال، ساده‌ترین مکان برای پیدا کردن این آیتم، در Saintsbridge در شمال لیمگریو است، جایی که دشمن کله کدو دیوانه را روی پل درست در نزدیکی Site of Grace پیدا خواهید کرد.

کشتن کله کدو نباید مشکل زیادی ایجاد کند. اگر ترجیح می‌دهید با فاصله با آنها مبارزه کنید می‌توانید با جادوگری آنها را از بین ببرید، اما حملات شمشیر برای کشتن آنها بسیار ساده تر است. با این حال، توجه داشته باشید که کلاه ایمنی آنها، همان کلاه ایمنی که شما می خواهید به دست آورید، سر آنها را غیرقابل نفوذ می کند، بنابراین وقت خود را برای حمله به آنها در آنجا تلف خواهید کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *