۰

سری Redmi K50 دارای صفحه نمایش WQHD OLED و گوریلا گلس Victus خواهد بود

سری Redmi K50

سری Redmi K50 در تاریخ ۱۷ مارس (پنجشنبه) عرضه می شود و شامل قطعاتی می شود که از پرچمدار Dimensity 9000 و همچنین دارای Dimensity 8100 (همچنین Snapdragon) پشتیبانی می کنند. این جزئیات به عنوان گرم کردن قبل از رویداد بزرگ فاش شد و اطلاعات بیشتر همچنان در حال انتشار است.

به عنوان مثال، سری K50 اولین گوشی هایی خواهد بود که بلوتوث ۵.۳ و LC3 را ارائه می دهند (LC3 جانشین کدک صوتی SBC با کیفیت بالا است). این تلفن ها همچنین دارای گواهینامه Hi-Res Audio (سیمی و بی سیم) هستند و دارای بلندگوهای استریو با Dolby Atmos خواهند بود.

سری Redmi K50

این نمایشگر از یک پنل OLED ساخت سامسونگ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل (برای تراکم پیکسلی ۵۲۶ پیکسل در هر اینچ)، Dolby Vision، DC dimming و محافظ Gorilla Glass Victus استفاده خواهد کرد. DisplayMate قبلاً این پنل را آزمایش کرده و به آن نمره A+ داده است.

سری Redmi K50
سری Redmi K50
سری Redmi K50

گوشی‌های Redmi K50 از Wi-Fi 6 (ax) با پهنای باند ۱۶۰ هرتز نیز پشتیبانی خواهند کرد. ویژگی های اتصال اضافی شامل GPS دو فرکانس، NFC و بلستر IR است. همچنین شیائومی طراحی را پنهان نمی کند، در واقع یکی از رنگ ها را معرفی کرده است “Silver Trace”. قبل از آن رنگ تیره تری رونمایی شده بود. اگر بزرگنمایی کنید، یک دوربین سه گانه و برچسب “۱۰۸ مگاپیکسل” خواهید دید.

سری Redmi K50

به هر حال، رویداد ۱۷ مارس ممکن است بر روی سری K50 متمرکز شود، اما این شرکت همچنین از یک لپ تاپ جدید، Redmi Book Pro (2022) و یک روتر جدید نیز رونمایی خواهد کرد.

منبع : gsmarena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *