۰

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming دارای چیپست SD 8 Gen 1 و شارژر ۱۲۰ واتی است

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

اوایل امروز رویدادی را در چین برگزار شد که در آن گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming معرفی شد. اولین عضو از سری مورد انتظار Redmi K50 و جانشین مستقیم K40 Gaming سال گذشته. گوشی جدید از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می کند و شارژ سریع ۱۲۰ واتی را به ارمغان می آورد. همچنین این اولین گوشی در همکاری تیم فرمول یک شیائومی و مرسدس AMG پتروناس با نسخه محدود ویژه از این گوشی است که نشان و رنگ‌های تیم مسابقه را دارد.

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

مانند K40 Gaming سال گذشته، یک جفت تریگر بازی فیزیکی در این گوشی وجود دارد. این گوشی همچنین دارای موتور لمسی محور X شیائومی CyberEngine و بلندگوهای دوگانه JBL تنظیم شده است. این گوشی دارای یک فریم فلزی است در حالی که پشت آن از شیشه ساخته شده است.

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming
گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

شیائومی یک سیستم خنک کننده کاملاً جدید با محفظه بخار دوگانه (VC) توسعه داده است تا چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و بقیه اجزا را کنترل کند. با یک رادیاتور مسی که درست در بالای چیپست قرار می گیرد شروع می شود. شیائومی همچنین از ورق های گرافیتی دوگانه، فولاد ضد زنگ و مواد مشبک استفاده کرده است.

Redmi K50 Gaming دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح +FHD، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتز است. این پنل دارای رنگ های ۱۰ بیتی است و توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می شود. یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سونی IMX 596 در جلو گوشی وجود دارد در حالی که در پشت آن یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX 686، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی الترا واید و یک دوربین تله ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming
گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

شما یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی دریافت می کنید که شیائومی ادعا می کند می تواند تنها در ۱۷ دقیقه به طور کامل شارژ شود. یک نسخه نمایشی روی صحنه وجود داشت که نشان می داد تلفن ۳۷ دقیقه طول می کشد تا به شارژ کامل برسد در حالی که به طور فعال برای اجرای یک بازی MOBA استفاده می شود. بخش نرم افزار توسط MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ پوشانده شده است. این گوشی همچنین دارای اتصال WiFi 6E و NFC است.

شیائومی Redmi K50 Gaming در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی و همچنین نسخه مرسدس AMG F1 عرضه می‌شود.

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

قیمت پایه K50 Gaming با ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 3.1، (۵۲۰ دلار) است. یک نسخه ۱۲/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت (۵۶۷ دلار) و یک نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت (۶۱۵ دلار) وجود دارد. نسخه محدود مرسدس AMG F1 مدل با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت (۶۶۲ دلار) به فروش می رسد.

فروش آزاد در چین برای ۱۸ فوریه برنامه ریزی شده است. قیمت بین المللی و زمان در دسترس بودن آن هنوز فاش نشده است.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *