۰

دی سی کاراکتر Batgirl را با یک قدرت خارق العاده مخفی تایید کرد

کاراکتر Batgirl

کاراکتر Batgirl

کاراکتر Batgirl

در کمیک‌های DC، کاساندرا کین با نام مستعار Batgirl، مهارتی مخفی دارد که به او اجازه می‌دهد تا زبان بدن متحدان و شروران را تا کوچک‌ترین جزئیات بخواند. و در یک اشاره بصری سرگرم کننده به نحوه درک او از این قدرت خاص، دی سی کامیکس دقیقاً آنچه را که کاساندرا کین هنگام استفاده از توانایی منحصر به فرد خود می بیند، تأیید کرده است و این واقعا عالی است.

Batgirls #4 که توسط بکی کلونان و مایکل دبلیو. کنراد و خورخه کورونا نوشته شده است، با تیم بت‌گرل متشکل از استفانی براون، کاساندرا کین، و بت‌گرل سابق باربارا گوردون در حالی که یک شرور جدید را ردیابی می‌کنند شروع می‌شود. به لطف نوع جدیدی از گاز مترسک مانند، قادر است مردم را علیه یکدیگر برگرداند که نام خود را Tutor می خواند. بت‌گرل‌ها تمام راه‌های خود را برای خنثی کردن او انجام می‌دهند که به‌طور مداوم در هر لحظه مشکلی را در برنامه‌های آن‌ها انداخته است، علی‌رغم اینکه در روزهای اخیر نزدیک بود او را به طور کامل دستگیر کنند.

استف با لذت بردن از یک روز تعطیل قبل از بازگشت به موضوع ابرقهرمانی، نتیجه می‌گیرد که اوراکل خسته است و به قهوه نیاز دارد، و به شوخی می گوید که چگونه می‌تواند «احساسات ریز» را نیز مانند آنچه کاس انجام می‌دهد، بخواند. و همانطور که اوراکل کافئین خود را مصرف می کند، استف و کاس به بیرون می روند تا به عنوان بهترین دوستان آن روز را بگذرانند و در نهایت منجر به نمونه دیگری در رابطه با احساسات ریز می شود که تایید می کند قدرت مخفی کاساندرا کین واقعا چگونه کار می کند.

کاراکتر Batgirl

کاس با ترک یک کتابفروشی محلی، نگاهی به اطرافیانش در خیابان می اندازد و بلافاصله با توجه به زبان بدن و حرکات صورتشان به این نتیجه می رسد که هر کدام چه احساسی دارند و حتی به چه چیزی فکر می کنند. کاس که به سرعت آنچه را که می‌بیند به اطلاعات بصری قابل استفاده تبدیل می‌کند، چهره‌های شکلک‌مانندی را می‌بیند که روی سر افرادی که از کنارش عبور می‌کنند معلق هستند و احساساتشان را به طور خلاصه به تصویر می‌کشند. و بیشتر، کاس بدون تلاش، محیط اطرافش را بررسی می‌کند، تکنیکی که بدون شک به او مزیت تاکتیکی می‌دهد.

آموزش دیده از بدو تولد توسط یک قاتل بی‌رحم که به کاساندرا کاین یاد داد کمتر صحبت کند و بیشتر مشاهده کند، اینکه بتواند بفهمد تعداد انگشت شماری از مردم از فواصل مختلف در عرض چند ثانیه چه احساسی دارند، حداقل می‌توان گفت یک شاهکار چشمگیر است. و اگرچه این همیشه نوعی ابرقدرت نیست که او بتواند در هر موردی به آن تکیه کند (کاس اشاره می کند که نمی تواند یک شخصیت را در این شماره به درستی بخواند زیرا چهره او “مثل یک نقاب” است)، داشتن این توانایی مخفیانه مشخص کردن چیزهایی در مورد دشمنان او که دیگران آن را نمی بینند، برای قهرمانی که باید همیشه مراقب باشد، موفقیت بزرگی است.

قدرت مخفی کاساندرا کین قدرتی است که او از زمان جوانی به کمال رسانده است، و با توجه به اینکه DC در نهایت نشان می دهد که چگونه دنیای اطراف خود را در حین استفاده از این توانایی درک می کند، به طرفداران نگاهی سرگرم کننده به پشت از چگونگی ذهن کاس داده می شود. هر نسخه از کاراکتر Batgirl مملو از مهارت‌ها و قدرت‌های تخصصی منحصر به فرد است و کاساندرا کاین نیز تفاوتی ندارد!

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *