۰

محل پیدا کردن کاتانا Moonveil در بازی Elden Ring

محل پیدا کردن کاتانا Moonveil در بازی Elden Ring

محل پیدا کردن کاتانا Moonveil در بازی Elden Ring

Elden Ring ممکن است مملو از سلاح های باورنکردنی باشد، اما تعداد کمی از سلاح ها به اندازه کاتانا جذاب هستند. خوشبختانه، From Software برای هر نوع کاراکتری تعدادی کاتانای جذاب را در نظر گرفته است، و کسانی که روی sorcery سرمایه گذاری می کنند می توانند از یکی از بهترین گزینه های بازی یعنی Moonveil استفاده کنند. این سلاح عالی می‌تواند به سرعت دشمنان را به خطر بیندازد و می‌تواند بسیار دیر به پایان Intelligence برسد، بنابراین خوشحال خواهید شد که بشنوید که می‌توان آن را به راحتی به دست آورد و ما در این آموزش قصد داریم محل پیدا کردن کاتانا Moonveil در بازی Elden Ring را بیاموزیم.

Moonveil یک کاتانای جادویی است که برای استفاده از آن به ۱۲ قدرت، ۱۸ مهارت و ۲۳ هوش نیاز دارد. این به طور گسترده‌ای یکی از بهترین سلاح‌های بازی برای هر کاراکتر جادوگری به‌شمار می‌رود، زیرا به دلیل مقیاس‌بندی Intelligence قوی، بالا رفتن دمیج اضافی نیز می‌شود.

با این حال، بسیاری از جذابیت های Moonveil، مهارت تسلیحاتی آن یعنی Transient Moonlight است. این مهارت باعث می شود که بازیکن کاتانا را غلاف کند و سپس یک موج افقی از انرژی جادویی برای آسیب های ویرانگر آزاد کند. انجام این کار به FP زیادی نیاز دارد، بنابراین بهتر است در حد اعتدال از آن استفاده شود.

Moonveil را می توان با شکست دادن باس در انتهای سیاه چال Gael Tunnel که در شرق لیمگریو درست در مرز Caelid قرار دارد به دست آورد. شما می توانید در اوایل بازی به این سیاه چال برسید و رسیدن به در باس نباید خیلی سخت باشد. آنچه در داخل در انتظار شماست داستان متفاوتی است.

محل پیدا کردن کاتانا Moonveil در بازی Elden Ring

از بین بردن Magma Wyrm در انتهای Gael Tunnel می تواند برای یک شخصیت لول پایین کاملا چالش برانگیز باشد، بنابراین اگر می خواهید در اوایل بازی این باس را شکست دهید، ممکن است بخواهید یک دوست را برای همکاری همراه داشته باشید. اگر لول پایینی دارید و نمی توانید دوستی بیاورید، باید در هنر جاخالی دادن یا مسدود کردن یک دشمن بزرگ در یک منطقه بسیار کوچک تسلط داشته باشید. با این حال، هنگامی که موفق شدید او را از بین ببرید، کاتانای Moonveil به شما تعلق می گیرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *