۰

آموزش Elden Ring : محل پیدا کردن Icerind Hatchet

آموزش Elden Ring

آموزش Elden Ring

یافتن همه سلاح‌ها در Elden Ring نیمی از سرگرمی آن است، اما پیدا کردن سلاحی که مناسب ساختار شما باشد ممکن است کمی طول بکشد. اگر به دنبال ساخت سلاح یخی هستید که در آن اثر وضعیت یخبندان را بر روی دشمنان خود ایجاد کنید تا میزان جذب آسیب و استقامت آنها را کاهش دهید، ممکن است بخواهید نگاهی به Icerind Hatchet بیندازید. نگران نباشید، زیرا دقیقاً در این آموزش Elden Ring به شما خواهیم گفت که کجا می توانید آن را پیدا کنید.

Icerind Hatchet تبری است که به ۱۱ قدرت و ۱۶ مهارت نیاز دارد. این یک گزینه عالی برای کسانی است که برای ساخت افکت های یخی تلاش می کنند، زیرا به سرعت روی دشمنان تاثیر می گذارد.

مهارت این سلاح یک حمله سخت AOE به نام Hoarfrost Stomp است. با استفاده از آن، دنباله ای از غبار یخ زده در مقابل شخصیت شما آزاد می شود که اثر وضعیت یخ زدگی را ایجاد می کند. حرکت دادن آن با ضربات های معمولی به شما کمک می کند که این اثر را خیلی سریع اعمال کنید.

شرح آیتم Icerind Hatchet به شرح زیر است:

یک تیغه با پوشش یخ زده. یکی از چندین هدیه داده شده توسط قلعه سول در شمال دور. این تیغه که به “مه یخبندان” معروف است، تصور می شود که فلس اژدها باشد که یک اثر یخ زدگی قدرتمند ایجاد می کند.

آموزش Elden Ring

Icerind Hatchet در معبد در Liurnia of the Lakes قرار دارد، که به دست آوردن آن را نسبتاً در اوایل بازی بسیار آسان می کند. به سادگی به نزدیک‌ترین سایت گریس که می‌توانید پیدا کنید تله‌پورت کنید و به سمت آن منطقه بروید.

اگر از جنوب به معبد نزدیک شوید، تعداد زیادی ساختمان شکسته برای کاوش خواهید یافت. در داخل برخی از آوارها، صندوقچه ای را خواهید دید که Icerind Hatchet را در خود جای داده است که می توانید آن را از آنجا به دست بیاورید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *