۰

بازی Call Of Duty: Warzone برای موبایل تایید شد

بازی Call Of Duty: Warzone

بازی‌های موبایلی به زودی وارد یک منطقه جنگی داغ می‌شوند، زیرا یک پست وبلاگ جدید در وب‌سایت رسمی Call of Duty تأیید کرده است که بازی Call of Duty: Warzone به موبایل ها می‌آید.

این پست مربوط به اطلاعات مربوط به خود نسخه موبایل است و آن را یک تجربه بتل رویال در مقیاس بزرگ می‌داند که به صورت بومی برای موبایل با فناوری پیشرفته طراحی شده برای سرگرمی گیمرها در سراسر جهان برای سال‌های آینده ساخته می‌شود. نقش های درخواست شده در وبلاگ شامل تولید، هنر، مهندسی، طراحی و موارد دیگر است.

بازی Call Of Duty: Warzone

این تایید پس از گزارشی از دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شد که به تاریخ انتشار نسخه موبایل بازی Call of Duty Warzone در سال ۲۰۲۲ اشاره کرد. تام هندرسون، روزنامه‌نگار بازی و از افراد داخلی Call of Duty، با اشاره به اضافه شدن آن به پایگاه داده PlaytestCloud، در توییتی اعلام کرد که انتظار می‌رود این بازی امسال عرضه شود.

Warzone دومین بازی بتل رویال Call of Duty را در دستگاه های تلفن همراه نشان می دهد و به حالت تعبیه شده در Call of Duty Mobile می پیوندد. هنوز صحبتی در مورد اینکه آیا این Warzone موبایل جدید بخشی از آن برنامه خواهد شد یا نه منتشر نشده است.

این بازی یک بتل رویال رایگان است که شامل ۱۰۰ بازیکن می‌شود که برای زنده ماندن و تبدیل شدن به نفر آخر با یکدیگر می جنگند. این بازی بر روی پلتفرم های Xbox One، Xbox Series X|S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC در دسترس است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *