۰

بهترین پرک ( Perk ) های بازی Call Of Duty: Warzone

پرک های بازی Call Of Duty: Warzone

همانند اکثر بازی های بتل رویال ، بازی Call Of Duty: Warzone با فرود آمدن و جمع کردن بهترین لوت هایی که می توانید پیدا کنید شروع می شود. زنده ماندن هدف اصلی است ، اما شما احتمالاً می خواهید پول کافی برای خرید لوداوت ۱۰ هزار دلاری  را بدست آورید. یا شاید به اندازه کافی پول جمع نکنید ، بنابراین منتظر می مانید تا لوداوت رایگان از آسمان برسد. صرف نظر از این ، شما می خواهید مطمئن شوید که انتخاب یک لوداوت بهترین شانس را برای زنده ماندن به شما خواهد داد.

بنابراین شما باید پرک های خود را به بهترین حالت ممکن انتخاب کنید تا فقط با یکبار استفاده از لوداوت بتوانید از ویژگی های آنها بهره مند شوید. در ادامه به معرفی بعضی از بهترین پرک های بازی می پردازیم:

Perk 1

E.O.D.

بازی Call Of Duty: Warzone

E.O.D. بهترین گزینه برای اولین جای خالی پرک است ، زیرا  آسیب ناشی از مواد منفجره غیر کشنده و آتش سوزی را کاهش می دهد. اگر در ساختمانی گیر افتاده اید و سیستمی برای رهگیری تجهیزات دشمن ندارید ، E.O.D به کارتان خواهد آمد. این پرک برای کمک به شما در جلوگیری از مردن در معرض انفجار نارنجک دشمن یا چند مولوتف ساخته شده است.

Double Time

بازی Call Of Duty: Warzone

Double Time یکی دیگر از گزینه های مناسب برای اولین پرک است. تحرک در Warzone مهم است ، بعضی وقت ها یک گروه دشمن را تحت فشار قرار می دهید یا اینکه فقط سعی می کنید برای نجات زندگی خود از دایره گاز فرار کنید. و Double Time به شما امکان می دهد تا Tactical Sprint را برای مدت طولانی تری انجام دهید ، همچنین سرعت حرکت Crunch شما را ۳۰٪ افزایش می دهد.

مزایای هر دو E.O.D. و Double Time بسیار بیشتر از سایر گزینه های دسته perk one است. اگر هنوز Scavenger را برای برداشتن مهمات بازیکنان مرده انتخاب می کنید ، در نظر بگیرید که آن را به E.O.D یا Double Time برای مسابقات استاندارد Warzone تغییر دهید. به احتمال زیاد مهمات کافی و زیادی بدون نیاز به استفاده از پرک پیدا خواهید کرد. فقط کافی است Scavenger را برای چیزی مانند Rebirth Island در نظر بگیرید ، جایی که بازیکنان همیشه مهمات زیادی در دست ندارند.

 

Perk 2

Ghost 

بازی Call Of Duty: Warzone

Ghost معمولاً بیشترین استفاده را در وارزون دارد. این پرک شما را در برابر پهپادها ، پهپادهای راداری و حسگرهای ضربان قلب غیرقابل تشخیص می کند. زندگی شما در بتل رویال بسیار مهم است ، به ویژه در حالت های غیر قابل اسپاون مجدد، بنابراین مهم است که خود را از رادار دور نگه دارید. با تهدید پهپادهای دشمن و این واقعیت که از سنسورهای ضربان قلب بسیار معمول استفاده می شود ، Ghost برای دومین جای خالی پراک انتخاب هوشمندانه ایست.

Overkill

بازی Call Of Duty: Warzone

پرک Overkill به شما امکان می دهد تا دو سلاح اصلی را با خود حمل کنید ، و انتخاب پرک Overkill در اولین لوداوت خود یک انتخاب عالی به حساب می آید. این به شما بهترین شانس را در پیروزی در جنگ های اولیه می دهد ، زیرا شما دو سلاح اصلی خواهید داشت که در دامنه های مختلف کارآیی زیادی دارند. بنابراین ، با انتخاب این پرک شما می توانید یک اسلحه دور برد را در کنار یک سلاح نزدیک زن و قدرتمند ، همزمان با خود حمل کنید.

اگر بتوانید اولین لوداوت خود را با Overkill پر کنید، می توانید تا زمانی که بازی بسیار شلوغ و پر از بازیکن است از آن استفاده کنید و با رسیدن به آخر های بازی ، لوداوت خود را به Ghost تغییر دهید ، زیرا در اواخر بازی همه جا ساکت است و اکثرا دشمنان شما از رادار های مختلف برای اسکن و شناسایی شما استفاده می کنند که با انتخاب پرک گوست ، از دست آنها در امان خواهید بود.

Restock

بازی Call Of Duty: Warzone

Restock تنها گزینه دوم perk است که در اینجا پیشنهاد می شود. Restock شارژ مجدد تجهیزات را بیش از ۵۰ ثانیه انجام دهید. این بیشتر برای آن دسته از سبک های بازی واقعاً تهاجمی است. بازیکنان با Restock احتمالاً نارنجک های Stun کننده را به عنوان یکی از  تجهیزات خود به منظور جستجوی بازیکنان برای نبرد به همراه دارند.

به طور کلی ، Ghost مهمترین و موثرترین پرک دوم شماست. بسته به سبک بازی خود ، ممکن است Overkill یا Restock را برای برخی از گزینه های تهاجمی تر انتخاب کنید. اما اگر بازیکن یا تیم ساکت تری هستید که می خواهید با صدای بسیا کم در جایی فرود بیایید و آن منطقه را لوت کنید، Ghost بهترین پرک برای شما خواهد بود.

 

Perk 3

Amped

بازی Call Of Duty: Warzone

بدون شک Amped بهترین گزینه برای اسلات پرک سوم است. این پرک باعث سریع تر شدن سرعت شما در تعویض سلاح ها و  افزایش سرعت لود مجدد راکت لانچر را فراهم می کند. هیچ چیز بدتر از شکست خوردن در یک نبرد تن به تن به دلیل تمام شدن تیر و نیاز به ریلود کردن نیست ، و همینطور خیلی وقت ها هنگام تعویض سلاح جان خود را از دست می دهید. Amped به شما امکان می دهد اسلحه را با سرعت خیلی بهتری عوض کنید ، و هنگام استفاده از این پرک تفاوت آن را به راحتی متوجه خواهید شد.

Tracker

بازی Call Of Duty: Warzone

تنها سومین پرک دیگری که می تواند برای Warzone مفید باشد Tracker است که به شما امکان می دهد مسیرهای ردپای دشمن را مشاهده کنید ، بنابراین می تواند برای بازیکنانی که دوست دارند به دنبال bounty ها بروند، مفید باشد. معمولا می بینیم که بسیاری از بازیکنان به صورت انفرادی Tracker را انتخاب می کنند و شاید این خطر  ارزش از دست دادن سریعتر تعویض سلاح را داشته باشد ، اما ردیابی ردپای بازیکنان در مواردی مانند سه نفره یا گروهی چندان مفید نخواهد بود.

دقیقاً مانند سلاح ها ، پرک ها به تنظیمات شخصی و  سبک بازی شما وابسته هستند ، اما Ghost و Amped دو پرکی هستند که به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در هر سبکی از بازی ، از آنها استفاده کنید.

 

بازی Call Of Duty: Warzone بازی Call Of Duty: Warzone بازی Call Of Duty: Warzone بازی Call Of Duty: Warzone بازی Call Of Duty: Warzone بازی Call Of Duty: Warzone بازی Call Of Duty: Warzone بازی Call Of Duty: Warzone بازی Call Of Duty: Warzone بازی Call Of Duty: Warzone بازی Call Of Duty: Warzone

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *