۰

کپکام بازی Exoprimal اکشن مبارزه با دایناسورها را معرفی کرد

بازی Exoprimal

چیزی که در افتتاحیه State of Play سونی تماشا کردیم، متأسفانه یک بازی جدید Dino Crisis نبود. اما این یک IP کاملاً جدید در مورد مبارزه با دایناسورها از Capcom بود که بازی Exoprimal نام داشت.

بازی Exoprimal

تریلر بازی نگاهی به شهری آینده‌نگر داشت که در آن پورتال‌ها انبوهی از دایناسورها را به منطقه مترو می‌ریزند و گروه‌هایی از سربازان آینده‌نگر به نام Exofighters با زره‌های پیشرفته باید آنها را از بین ببرند. در تریلر اشاره می شود که این بازی به صورت چند نفره آنلاین است، بنابراین شما می توانید با دوستان خود متحد شوید و دسته ای از اسلحه های مربوط آینده نگرانه را به سمت صدها دایناسور شلیک کنید.

با نگاهی دقیق تر در وبلاگ پلی استیشن توضیح می دهد که Exoprimal در سال ۲۰۴۳ اتفاق می افتد، زمانی که پرتال های مرموز در حال باز شدن هستند و ارتش دایناسورها را به دنیای مدرن پرتاب می کنند. Exofighter ها باید لباس های Exosuits بپوشند تا بتوانند دایناسور ها را از بین ببرند؛ هر لباس دارای توانایی ها و تخصص های منحصر به فردی است. بازیکنان می توانند لباس های خود را در هر زمان در طول یک ماموریت تغییر دهند و قدرت و ترکیب تیم خود را ارتقا دهند.

بازی Exoprimal

Exoprimal بر روی بازی چند نفره و مشارکتی متمرکز است و انتظار می رود که تیم ها اغلب لباس های خود را تغییر دهند زیرا دایناسورها و چالش های مختلف در مقابل آنها ظاهر می شوند. در یک به روز رسانی بیشتر در توییتر رسمی، مشخص شده است که مسابقات Exoprimal از دو تیم با پنج بازیکن تشکیل می شود که با دایناسورها مبارزه می کنند و تنها یک برنده خواهد بود.

Exoprimal در سال ۲۰۲۳ راهی PS5 و PS4 می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *