۰

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های کپکام (Capcom) تا پایان مارچ ۲۰۲۱

Capcom

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های کپکام  آخرین آمار ارائه شده تا انتهای ماه مارچ ۲۰۲۱ حساب شده است. در ادامه می‌توانید ده بازی پرفروش تاریخ کپ‌کام را مشاهده کنید:

۱. Monster Hunter: World (۱۷.۱ میلیون)
۲. Resident Evil 7 Biohazard (۹.۰ میلیون)
۳. Resident Evil 2 (۸.۱ میلیون)
۴. Resident Evil 5 (۷.۸ میلیون)
۵. Resident Evil 6 (۷.۸ میلیون)
۶. Monster Hunter World: Iceborne (۷.۷ میلیون)
۷. Street Fighter II (۶.۳ میلیون)
۸. Street Fighter V (۵.۵ میلیون)
۹. Resident Evil 2 (1998) (۴.۹۶ میلیون)
۱۰. Monster Hunter Freedom 3 (۴.۹ میلیون)

از دیگر آمار قابل توجه می‌توان به فروش ۴ میلیون نسخه از ریمیک بازی Resident Evil 3 و ۴.۳ میلیون Devil May Cry 5 و ۴.۸ میلیون Monster Hunter: Rise (لازم بذکر است این بازی تاکنون بیش از ۶ میلیون نسخه فروخته است) اشاره کرد‌. با این حساب مجموع فروش فرنچایزهای مانستر هانتر به بیش از ۷۲ میلیون و رزیدنت ایول به ۱۱۰ میلیون واحد رسیده است.

  کپکام گزارش و آمار عملکرد خود در سال مالی گذشته را منتشر کرده است.

سال مالی گذشته (تا پایان ماه مارچ ۲۰۲۱) سودآورترین سال تاریخ این شرکت محسوب می‌شود. این سال چهارمین سال متوالی است که رکورد سودآوری در آن شکسته می‌شود. درآمد کل شبکه ۸۷۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال گذشته ۱۶.۸ درصد افزایش داشته است. همچنین سود عملیاتی در این بازه نیز ۵۱.۶ درصد رشد داشته است. این ارقام با وجود مشکلات و تعطیلی‌های پیش آمده بر سر بخش‌های آرکید و بیزنس‌های دیگر در ژاپن به دلیل شیوع ویروس کرونا به دست آمده است.

در بخش فروش بازی‌ها عنوان Monster Hunter Rise، همانطور که پیشتر اعلام شده بود در ده روز اول ۵ میلیون نسخه فروخته بود و پرفروش‌ترین بازی سال کپ‌کام محسوب می‌شود. فروش خوب بازی‌های قبلی مانند Monster Hunter World: Iceborne و Resident Evil 2 نیز همچنان ادامه داشت. تا پایان ماه مارچ ۳.۹ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 3 به بازار عرضه شده است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *