۰

درباره سیزن ۲ چپتر ۳ فورتنایت چه می دانیم ؟

سیزن ۲ چپتر ۳ فورتنایت

سیزن 2 چپتر 3 فورتنایت

حالا که دیگر چیزی به پایان این سیزن نمانده است ،زمان شروع سیزن دوم Fortnite سؤالی است که اکنون بسیار مطرح می‌شود و همچنین به این فکر می‌کنیم که در فصل دوم Battle Pass چه چیزی ممکن است در جریان باشد. پس از چنین تغییر بزرگی ای در کل جزیره فورتنایت که برای شروع چپتر ۳ ورق زده شد، این بار انتظار چنین تغییر قابل توجهی را نداریم، اگرچه به روز رسانی های اخیر شامل نقشه Drake برای نشان دادن گنج های مدفون Uncharted و توکن های Level Up برای گرفتن برخی از XP بسیار مورد نیاز نشان می دهد که بازی همیشه در حال تکامل است. اگر در حال آماده‌سازی هستید و می‌خواهید درباره سیزن ۲ چپتر ۳ فورتنایت اطلاعات بیشتری کسب کنید، در اینجا همه چیزهایی است که تا به حال در مورد آن می‌دانیم قرار داده شده است.

سیزن 2 چپتر 3 فورتنایت

تاریخ انتشار سیزن ۲ بازی Fortnite به طور رسمی تایید نشده است، اما با توجه به Battle Pass فصل ۳، همانطور که در وب سایت Epic Games و پیام درون بازی در صفحه Battle Pass مشاهده می شود، می توانیم تعیین کنیم این سیزن در ۱۹ مارس ۲۰۲۲ به پایان می رسد. این بدان معناست که تاریخ شروع سیزن ۲ به احتمال زیاد حدوداً یکشنبه ۲۰ مارس ۲۰۲۲ خواهد بود، اما ممکن است مدتی جابجا باشد.

سیزن 2 چپتر 3 فورتنایت

پس از چنین تغییر بزرگی به چپتر ۳، بعید است که برای جابجایی بعدی تغییراتی به این اندازه داشته باشیم، فکر می‌کنیم در حال حاضر خیلی زود است که بگوییم چه تغییراتی برای سیزن ۲ اعمال خواهد شد. فصل جاری، که اکنون به شکل تورنادوها و رعد و برق در سراسر جزیره وارد شده‌اند، و در صورت محبوبیت می‌توانیم این ویژگی‌ها را بیشتر گسترش دهیم. ما همچنین شاهد ظاهر شدن سایت‌های بیشتر Fortnite Mole Team Drill هستیم، همراه با پایگاه قابل توجهی که در داخل کوه در Covert Cavern پنهان شده است، بنابراین انتظار حضور بیشتر از Imagined Order را داشته باشید.

سیزن 2 چپتر 3 فورتنایت

بازی Fortnite رایگان است، اما با خرید Battle Pass جوایز بیشتری دریافت خواهید کرد. پتل پس سیزن ۲ احتمالا با ۹۵۰ V-Bucks در دسترس خواهد بود.

می‌توانید با خرید Battle Bundle، شروع به کار کنید. این کار شما را فوراً به Tier 25 در Battle Pass می رساند. انجام این کار ۲۸۰۰ V-Bucks برای شما هزینه دارد.

اگر نمی‌خواهید پولی خرج کنید، همیشه می‌توانید سعی کنید V-Bucks را برای Battle Pass فصل بعد ذخیره کنید، به یاد داشته باشید که فقط باید ۹۵۰ عدد از آنها را جمع آوری کنید تا بتل پس بعدی Fortnite را که از مارس ۲۰۲۲ شروع می شود را باز کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *