۰

منطقه Pinnacle Peak در فورتنایت کجاست ؟

منطقه Pinnacle Peak در فورتنایت

منطقه Pinnacle Peak در فورتنایت

در هفته یازدهم بازی فورتنایت، باید با یک چهارچرخ به Pinnacle Peak بروید که بالاترین نقطه در نقشه چپتر ۳ فصل ۱ است. این چالش ۲۵۰۰۰ XP را برای شما به ارمغان می آورد، اما تنها زمانی که بدانید کجا باید آن را جستجو کنید. در این مقاله مکان منطقه Pinnacle Peak در فورتنایت را به شما نشان می دهیم.

Pinnacle Peak در حال حاضر بلندترین قله طبیعی جزیره است، اما هنوز به راحتی می توان از فاصله دور آن را گم کرد. برای رسیدن به آنجا، باید به کوهی بروید که داخل آن Covert Cavern ساخته شده است. برای اینکار شما باید به شمال شرقی Camp Cuddle و جنوب غربی Logjam Lumberyard بروید.

منطقه Pinnacle Peak در فورتنایت

اگر به طور خاص برای چالش هفته یازدهم نیاز دارید که به آنجا برسید، ابتدا باید یک کوادکراشر ( موتور چهار چرخ ) بگیرید. نزدیک ترین نقطه اسپاون برای این چهار چرخ ها، پمپ بنزین است. می‌توانید یکی را در غرب Camp Cuddle یا دیگری در غرب Logjam Lumberyard پیدا کنید. کوادکرشرها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که اساساً هر شیب را بالا می روند ، و تقویت‌کننده‌های فوق‌العاده آن‌ها در صورتی خیلی آرام حرکت می کنید ، کار را آسان می‌کنند. فقط مطمئن شوید که زیاده روی نکنید.

هنگامی که آنجا هستید، ممکن است بخواهید به داخل Covert Cavern بپرید زیرا پر از صندوق و چست است. به هر حال مراقب نگهبانان IO و رهبر آنها یعنی Gunnar باشید. آنها به شما تیراندازی می کنند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *