۰

راهنمای فعال کردن Great Runes در بازی Elden Ring

راهنمای فعال کردن Great Runes در بازی Elden Ring

راهنمای فعال کردن Great Runes در بازی Elden Ring

Elden Ring دارای مکانیک جدیدی در ژانر Souls است که به شما امکان می‌دهد از قدرت Great Runes که توسط نیمه خدایان Elden Ring نگهداری می‌شوند، استفاده کنید و به طور موقت شما را با قدرت جدیدی آغشته کند، اما مسیر انجام این کار می‌تواند فوق‌العاده گیج‌کننده باشد. در این مقاله راهنمای فعال کردن Great Runes در بازی Elden Ring قرار خواهد گرفت.

به دست آوردن یک Great Runes :

راهنمای فعال کردن Great Runes در بازی Elden Ring

به عنوان یک Tarnished، کوئست شما را مجبور به جست و جو  Lands Between می کند تا وارد سیاه چال‌های Legacy Dungeons شوید، جایی که فرزندان ملکه ماریکا، نیمه خدایان Lands Between را در اختیار دارند. هر یک از این دشمنان قدرتمند دارای یک Great Runes هستند و این وظیفه شما خواهد بود که آنها را به دست بیاورید.

هر یک از باس فایت‌های اصلی در پایان این سیاه چال‌ها با یافتن یک Great Runes به پایان می‌رسد، اما صرفاً داشتن آن هیچ فایده‌ای برای شما ندارد، زیرا قدرت درون آن عاری از هرگونه خیرخواهی خواهد بود.

Great Runes را در Divine Towers بازیابی کنید :

راهنمای فعال کردن Great Runes در بازی Elden Ring

برای اینکه Great Rune دوباره کار کند، باید به دنبال Divine Tower های  Lands Between باشید. در هر یک از مناطق اصلی یک برج وجود دارد و به سختی می توان آنها را از دست داد، که اغلب دارای یک پل بزرگ در حال فرو ریختن هستند.

راهنمای فعال کردن Great Runes در بازی Elden Ring

هر یک از برج‌ها روش‌های مختلفی برای دسترسی دارند، دسترسی به برخی از آنها بسیار گیج‌کننده‌تر از دیگران است. به عنوان مثال، برج  Limgrave را می توان از طریق مسیری در سمت شرق قلعه Stormveil در حالی که در امتداد مسیر قلعه اصلی کاوش می کنید پیدا کرد، اگرچه باید با چندین دشمن قدرتمند مبارزه کنید یا از آنها فرار کنید. با این حال، برج لیورنیا، تنها از طریق یک پازل در سالن مطالعه Carain در پایه آن قابل دسترسی است، که از شما می‌خواهد برای یافتن آیتم مناسب برای پیشرفت، یک سری کوئست های جانبی انجام دهید.

هنگامی که معمای چگونگی رسیدن به برج را حل کردید، می توانید با آسانسور به بالای آن بروید، جایی که مکانی برای احیای مجدد Great Rune پیدا خواهید کرد و می توانید از آن استفاده کنید.

فعال کردن قدرت Great Rune :

راهنمای فعال کردن Great Runes در بازی Elden Ring

صرفاً بازگرداندن قدرت Great Rune در واقع هیچ کاری انجام نمی دهد، اگرچه اکنون می توانید آن را در حالی که در Site of Grace استراحت می کنید مجهز کنید و در کنار نوارهای سلامتی، استقامت و FP شما نمایش داده می شود.

به منظور استفاده از قدرت آن، باید مواد مصرفی معروف به Rune Arcs را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید. این آیتم ها اغلب در بدن اجساد در خارج از راه یا مکان‌های خطرناک نگه داشته می‌شوند اما به ندرت با کشتن موش‌ها در سرتاسر مپ می توان آنها را به دست آورد.

استفاده از Rune Arc باعث می شود Great Rune را به آتش بکشد و به شما امکان می دهد از قدرت آن بهره مند شوید. بر خلاف سایر مواد مصرفی، این ماده با گذشت زمان کاهش نمی یابد. تا زمانی که زنده هستید دوام خواهد داشت و بعد ار مردن باید از Rune Arc دیگری استفاده کنید تا یک بار دیگر قدرت را فعال کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *