۰

معرفی بهترین بازی های کشتی کج که می توانید در ۲۰۲۲ تجربه کنید

بهترین بازی های کشتی کج

بهترین بازی های کشتی کج

درحالی که این روزها بازی های کشتی کج خیلی به خوبی مورد توجه قرار نمی گیرند اما هنوز بازی های قدیمی و جذابی وجود دارند که می توانید آنها را تجربه کنید. در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی چند تا از بهترین بازی های کشتی کج که می توانید در سال ۲۰۲۲ تجربه کنید بپردازیم.

RetroMania Wrestling

بهترین بازی های کشتی کج

پلتفرم ها: ویندوز، PS4، ایکس باکس وان، سوییچ

RetroMania Wrestling که به عنوان جانشین معنوی بازی محبوب WWF WrestlingFest ساخته شده است، چهره های آشنای زیادی از دوران طلایی کشتی کج را در خود دارد.

این شامل کشتی گیران برجسته ای مانند Tommy Dreamer، the Blue World Order، Jeff Cobb و Nick Aldis از NWA در میان بسیاری دیگر می شود.

علیرغم انتشار در سال ۲۰۲۱، بازی کاملاً احساس قدیمی بودن دارد که از طریق تصاویر دو بعدی الهام گرفته از بازی، گیم پلی و حالت داستانی آن منعکس شده است.

در نهایت، RetroMania Wrestling دارای بیش از ۱۵ آرنا، سه حالت بازی منحصر به فرد، و پشتیبانی از حالت چند نفره محلی برای ۲-۸ بازیکن است.

Action Arcade Wrestling

بهترین بازی های کشتی کج

پلتفرم ها: ویندوز، PS4، ایکس باکس وان، سوییچ

Action Arcade Wrestling یک بازی کشتی کج توسعه یافته مستقل از استودیوی بازی سازی VICO است که برای پر کردن فضای خالی بازی های WWE ساخته شده است.

بسیار شبیه به RetroMania، به عنوان بازگشتی به عناوین کشتی آرکید با گیم پلی شبیه به کلاسیک های یکپارچهسازی با سیستم عامل مانند Night Slam Masters و Wrestle War عمل می کند.

تا این مرحله، این بازی دارای گرافیک‌های سه‌بعدی پر جنب و جوش، مانورهای فوق‌العاده، و بیش از ۷۰۰ انیمیشن دست ساز در فهرست شخصیت‌های خود است.

بازیکنان می توانند با دانلود مجموعه وسیعی از کشتی گیران ساخته شده در کامیونیتی، آن را بیشتر گسترش دهند و از طریق مجموعه رایگان Wrestle Lab Creation Suite بازیکنان خود را سفارشی کنند.

WWE 2K19

بهترین بازی های کشتی کج

پلتفرم ها: ویندوز، PS4، Xbox One

اگرچه بازی‌های دارای مجوز WWE به دلیل کیفیت پایین در مقایسه با نسل‌های قبلی مورد توجه طرفداران کشتی امروزی قرار نگرفته است، WWE 2K19 تا حدودی به فرم خود بازگشته است.

همچنین به طور قابل توجهی بهتر از جانشینان خود در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ است که دارای اشکالات زیادی است.

در عوض، WWE 2K19 تاریخچه گسترده فرنچایز را با فهرستی عظیم از سوپراستارهای محبوب WWE، تالار گیمرها و موارد دلخواه NXT به نمایش می گذارد.

بازیکنان می‌توانند گیم‌پلی کلاسیک سه‌بعدی WWE را در حالت‌های مورد علاقه طرفداران مانند Showcase تجربه کنند و همچنین ابزارهای جدید ایجاد و انواع مسابقات را تجربه کنند.

در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه ۲۰۲۲ آن می تواند انتظارات را براورده کند یا خیر ؟

Wrestling Empire

بهترین بازی های کشتی کج

پلتفرم ها: ویندوز، اندروید

MDickie به خاطر ساخت بازی‌های الهام گرفته از سبک های قدیمی که به دوران طلایی بازی‌های کشتی کج از دهه ۱۹۹۰ تا اوایل دهه ۲۰۰۰ بازمی‌گردد، شهرت دارد.

Wrestling Empire این روند را ادامه می‌دهد و در عین حال فاکتور سرگرم‌کننده‌ای را دوچندان می‌کند که یادگیری هر بازی MDickie را آسان می‌کند اما تسلط بر آن را سخت می‌کند.

این بازی تاکید زیادی بر بازی چند نفره آنلاین دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بازیکنان دیگر را به مسابقات سفارشی با تعداد شخصیت‌ها و وسایلی که می‌خواهید دعوت کنید.

علاوه بر این، یک حالت حرفه ای با حداکثر ۳۵۰ حریف ارائه می دهد که شامل ۱۰ فهرست مختلف کشتی هستند.

A Gummy’s Life

بهترین بازی های کشتی کج

پلتفرم‌ها: Windows، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S، Switch، Linux، Mac

اگرچه A Gummy’s Life یک بازی کشتی کج نیست، اما حرکات مشابهی را برای ضربه زدن به حریفان خود در مجموعه‌ای از محیط‌های رنگارنگ و جذاب را ارائه می دهد.

فرض کلی این است که آدامس ها شهر را تصرف کرده اند و شروع به برپایی مسابقات کشتی کج در استادیوم فوتبال محلی، پارک ها و موارد دیگر کرده اند.

با در دست گرفتن کنترل یک آدامس، باید با استفاده از انواع سلاح ها و همچنین مشت های آب نبات خود دشمنان را شکست دهید.

همچنین مجموعه ای از لوازم و آیتم های مختلف قابل باز شدن، چندین حالت بازی مختلف و پشتیبانی بخش چند نفره برای حداکثر ۸ بازیکن آنلاین یا لوکال وجود دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *