۰

آموزش درمان مسمومیت در بازی Elden Ring

آموزش درمان مسمومیت در بازی Elden Ring

آموزش درمان مسمومیت در بازی Elden Rin

مسمویت از اولین قسمت بازی‌های Souls یکی از مکانیکهای اصلی بوده است و در Elden Ring، آخرین ماجراجویی RPG اکشن FromSoftware، به‌طور برجسته‌ای به چشم می‌خورد. این یک چیز آزاردهنده است که باید با آن کنار بیایید، زیرا مسموم شدن به آرامی سلامت شما را از بین می برد، بنابراین باید همیشه برای مقابله با آن آماده باشید. اما برای درمان سم چه باید کرد؟ در این مقاله قصد داریم تا به آموزش درمان مسمومیت در بازی Elden Ring بپردازیم.

در Elden Ring، اثر وضعیت سم درست مانند سایر بازی‌های Souls عمل می‌کند. هنگامی که با سم تماس پیدا می کنید، یک نوار در پایین صفحه نمایش شما ظاهر می شود و اگر تمام طول آن پر شود، مسموم می شوید. در این مرحله، در حالی که آن نوار تخلیه می شود، به طور مداوم سلامت شما را نیز تخلیه می کند. هنگامی که این نوار تا انتها به پایین برود، دیگر سلامت شما را از بین نخواهد برد. شما می توانید از اقلام شفابخش برای زنده ماندن استفاده کنید، اما درمان سم بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دو راه اصلی برای درمان سم وجود دارد. یکی استفاده از Neutralizing Boluses (بولوس های خنثی کننده) است. اینها آیتم های مصرفی هستند که می توان آنها را خرید، پیدا کرد یا ساخت. برای خرید آنها، از تاجر Nomadic در غرب Limegrave، واقع در جنوب شرقی Coastal Cave دیدن کنید. شما می توانید آنها را به قیمت ۶۰۰ رون خریداری کنید. همچنین می‌توانید هنگام بازی ، آنها را در سرتاسر جهان بیابید، هرچند، بسته به مسیری که طی می‌کنید، ممکن است به تعداد مورد انتظارتان برخورد نکنید.

آموزش درمان مسمومیت در بازی Elden Rin

راه دیگر برای به دست آوردن Neutralizing Boluses، ساختن آنهاست. شما به یک Herba، یک Cave Moss و یک Dragonfly Head به همراه کتاب آشپزی Armorer نیاز دارید. این آیتم به طور تصادفی از تاجر Nomadic به قیمت ۶۰۰ رون به فروش می رسد. هنگامی که همه آن موارد را در اختیار دارید، می توانید یک بولوس خنثی کننده بسازید.

توصیه می کنیم همیشه آنها را به نوار آیتم سریع خود مجهز کنید، به این ترتیب در صورت مسمومیت می توانید به راحتی یکی از آنها را مصرف کنید. برخی از دشمنان با شلیک غبار به سمت شما یا حتی با ضربه زدن به شما با یک سلاح سرد، آسیب سمی وارد می کنند، بنابراین همیشه خوب است که بولوس های خنثی کننده را در دست داشته باشید.

راه دیگر برای درمان سم با عنوان مناسب Cure Poison Incantation است. برای استفاده از آن به ۱۰ Faith نیاز دارید که حتی در مراحل اولیه بازی به راحتی قابل دستیابی است. شما Incantation را با خرید آن از Brother Corhyn در Round Table Hold به مبلغ ۱۰۰۰ رون بدست می آورید. این NPC در زمانی که با Rennala، ملکه ماه کامل روبرو می‌شوید، به Altus Plateau منتقل می‌شود.

هنگامی که Incantation را به دست آوردید، آن را در یک Site of Grace تجهیز کنید، و سپس مطمئن شوید که یک کاتالیزور مانند Sacred Seal دارید تا واقعاً آن را موثر کنید. به غیر از درمان سم، می توانید زره و انواع دیگر وسایل را برای کاهش سرعت تجمع سم مجهز کنید. این می تواند بسیار کمک کند، زیرا شما را از درمان مکرر باز می دارد. گاهی اوقات درمان سم می تواند باعث صدمه دیدن شما شود، بنابراین هر چه کمتر مجبور به انجام آن باشید، بهتر است. اگر می دانید که باید از یک منطقه سمی عبور کنید، مطمئن شوید که بهترین تجهیزات را برای مقاومت در برابر سم در اختیار دارید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *