۰

بازی FIFA 23 دارای سیستم کراس پلتفرم خواهد بود

بازی FIFA 23

شاید زمان زیادی تا عرضه بازی بعدی فیفا به بازار به نظر برسد، اما از آنجایی که این سری از اواسط دهه ۹۰ هر سال یک قسمت جدید دریافت می‌کند، قسمت جدید فیفا هرگز آنقدر دور نیست. گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که سری بازی فوتبال بلندمدت در آینده نزدیک دچار تغییرات جدی خواهد شد، با اشاره به این که EA Sports ممکن است پس از پایان قرارداد فعلی خود، برند فیفا را کنار بگذارد.

اینکه آیا این اتفاق می‌افتد یا نه، و به جای آن این سری چه نامی خواهد داشت، باید دید. در حال حاضر، به نظر می رسد که EA به فیفا پایبند خواهد بود. این به گفته تام هندرسون که از طریق xfire گزارش داده است که بازی FIFA 23 در حال حرکت است و همان نامی را که همیشه داشته، حفظ خواهد کرد. اگر این گزارش ها دقیق و درست باشند این نخسه فیفا متفاوت تر از بازی‌هایی است که قبلاً می‌شناختیم.

بازی FIFA 23

بزرگترین راه این است که طبق گفته هندرسون، FIFA 23 اولین بازی در این سری خواهد بود که از سیستم cross-platform پشتیبانی می کند. در حالی که FIFA برای مدت طولانی تقریباً بر روی تمام پلتفرم‌های اصلی در دسترس بوده است، EA از اجازه دادن به بازیکنان در پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر و رقابت با یکدیگر غافل شده است. ظاهراً همه چیز با بازی امسال تغییر می کند و کسانی از شما که در پلی استیشن FIFA بازی می کنند ممکن است در نهایت بتوانید با کسانی که روی ایکس باکس و رایانه شخصی بازی می کنند رقابت کنید.

بازی FIFA 23

طبق گزارش هندرسون، اگرچه EA و FIFA همچنان لایسنس برخی از تیم های ایتالیایی را برای eFootball از دست می دهند، در واقع لایسنس های بیشتری را برای بازی بعدی به دست آورده است. FIFA 23 ظاهرا شامل هر دو جام جهانی مردان و زنان خواهد بود.

به نظر می رسد، حداقل در حال حاضر، فیفا همچنان فیفا خواهد بود، و نه هر آنچه که برند جدید EA ممکن است برای آن برنامه ریزی کرده باشد. تا حدودی تعجب آور است زیرا همین هفته گذشته، مدیر عامل EA به فیفا را چهار حرف دز کنار برند خود خواند و تا آنجا پیش رفت که گفت سازمان فوتبال جهانی مانع پیشرفت این سری می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *