۰

سری Honor Magic 4 با چیپست های SD 8 Gen 1 معرفی شد

سری Honor Magic 4

پرچمداران سری Honor Magic 4 از راه رسیدند. به Magic4 و Magic4 Pro خوش آمد بگویید. این دو از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و همان دوربین‌های اصلی و الترا واید ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند، اگرچه نسخه پرو در هر دسته دیگری که از صفحه نمایش شروع می‌شود، حرف اول را می‌زند.

سری Honor Magic 4
سری Honor Magic 4
سری Honor Magic 4
سری Honor Magic 4

Magic4 Pro دارای یک نمایشگر ۶.۸۱ اینچی LTPO OLED خمیده با رزولوشن ۱۲۲۴ در ۲۶۶۴ پیکسل، نرخ تازه سازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز و یک بریدگی قرص شکل که یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر عمق سنج سه بعدی را در آن جای گرفته است. Magic4 با یک صفحه OLED 6.81 اینچی خمیده با رزولوشن ۱۲۲۴ در ۲۶۶۴ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در یک بریدگی سوراخ پانچ عرضه می شود. هر دو پنل می توانند تا ۱۰۰۰ نیت تولید کنند و از ویژگی کاهش نور PWM 1920 هرتز برخوردار باشند.

سری Honor Magic 4

هر دو گوشی Magic4 دارای دوربین های دایره ای غیرعادی بزرگی هستند که “Eye of Muse” نامیده می شوند. شما یک تصویرگر اصلی ۱/۱.۵۶ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۲ میکرومتر در کنار سنسور اولتراواید ۱/۲.۵ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی برای هر دو گوشی دریافت می کنید. ماژول های تله فوتو با داشتن لنز پریسکوپ ۱/۲ اینچی ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۵ برابر و زوم دیجیتال تا ۱۰۰ برابر متفاوت هستند.

سری Honor Magic 4

مدل ساده به یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و تا ۵۰ برابر زوم دیجیتال رضایت می دهد. دو بریدگی باقی مانده در هر دو گوشی دارای حسگرهای ToF و فلیکر هستند. Honor همچنین عکاسی الترا فیوژن، AI Color و Movie Master خود را با ضبط ویدیوی ۱۰ بیتی ۴K پیشرفته IMAX با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ارائه می کند.

اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام در رأس هر دو گوشی سری Honor Magic 4 و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. Honor همچنین توربو گرافیکی GPU Turbo X خود را به ارمغان می آورد. Magic4 Pro یک ترفند ساده دیگر در آستین خود دارد. این گوشی می تواند تا ۱۰۰ وات هم به صورت سیمی و هم بی سیم از طریق شارژرهای آنر SuperCharge شارژ شود.

سری Honor Magic 4

آنر ادعا می کند که یک شارژ سیمی ۳۰ دقیقه ای باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری گوشی را در ۳۰ دقیقه پر می کند در حالی که یک شارژ بی سیم ۱۵ دقیقه ای باتری گوشی را به ۶۰ درصد می رساند.

Magic4 به سرعت ۶۶ وات محدود شده است اما دارای سلول کمی بزرگتر ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی است. Magic4 Pro دارای رتبه IP68 است در حالی که مدل غیر پرو فقط IP54 دریافت می کند. قسمت نرم افزاری هر دو گوشی با Magic UI 6.0 در پایه اندروید ۱۲ قرار دارد.

سری Honor Magic 4

Magic4 Pro در رنگ‌های فیروزه‌ای، طلایی، سفید و مشکی با پشت شیشه‌ای عرضه می‌شود در حالی که رنگ نارنجی دارای پشتی چرم گیاهی است. نسخه پایه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۹۹ یورو به فروش می رسد. Honor Magic4 از ۸۹۹ یورو شروع می شود.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *