۰

سری Honor 50 با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی ، دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی و پشتیبانی از GMS رونمایی شد

سری Honor 50

آنر امروز با انتشار سری Honor 50 خود دوره جدیدی در تاریخ خود را افتتاح کرد. Honor 50 Pro ، Honor 50 و Honor 50 SE اولین گوشی های این شرکت هستند که با پشتیبانی از GMS عرضه می شوند. هر سه با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی ، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ سریع تا ۱۰۰ وات ارائه می شوند.

Honor 50 و همتای Pro آن نیز اولین گوشی هایی هستند که از چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام بهره می گیرند. Honor 50 SE مدل ارزان تری است و به پلتفرم Dimensity 900 مدیاتک متکی است.

 

Honor 50 and 50 Pro

بهترین مدل آنر ۵۰ مدل Pro آن است. این گوشی یک صفحه نمایش منحنی ۶.۷۲ اینچی ۱۰ بیتی AMOLED با وضوح + FHD و سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز را در خود جای داده است. یک جفت دوربین سلفی (۳۲MP اصلی + ۱۲MP ultrawide) در ناچ موجود در صفحه نمایش وجود دارد. همچنین این موبایل دارای گواهینامه HDR است.

سری Honor 50
سری Honor 50

آنر ۵۰ معمولی با صفحه ای ۶.۵۷ اینچی با مشخصات اصلی همان پنل موجود در مدل Pro عرضه می شود ، هرچند که تنها یک دوربین سلفی ۳۲MP را به همراه دارد.

در پشت گوشی ، هر دو تلفن دوربین های یکسانی دارند که در دو دهانه مدور بزرگ جای گرفته اند. در حلقه بالایی یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور ۱ / ۱.۵۲ اینچ قرار دارد. لنزهای آن شامل یک التراواید ۸MP و دو ماژول ۲MP برای عکسهای ماکرو و عمق سنج هستند. Honor همچنین از حالت های ویژه Vlog که به طور همزمان از دوربین های جلو و عقب فیلم می گیرد ، رونمایی کرد.

سری Honor 50

اینها اولین تلفن های هوشمندی هستند که از پلتفرم جدید Qualcomm 778G استفاده می کنند که پردازنده Kryo 670 را به همراه کارت گرافیک Adreno 642L برای عملکرد نزدیک به Snapdragon 780G را به ارمغان می آورد. این گوشی ها با ۸ یا ۱۲ گیگابایت RAM می شود.

قسمت نرم افزاری آن توسط Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید ۱۱ است. آنر ۵۰ پرو با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و سرعت شارژ سیمی ۱۰۰ وات ارائه می شود در حالی که مدل ساده آن یک باتری بزرگتر ۴۳۰۰ میلی آمپری را با شارژ ۶۶ وات ارائه می دهد.

سری Honor 50

پیش فروش Honor 50 و Honor 50 Pro از ۲۵ ژوئن در چین آغاز می شود. Honor 50 از (۴۲۲ دلار) شروع می شود در حالی که Honor 50 Pro با (۵۷۸ $) آغاز می شود. آنر تأیید کرد که هر دو این گوشی ها در بیش از ۴۰ کشور در سطح بین المللی در دسترس خواهند بود ، اما تاریخی برای آن مشخص نکرد.

Honor 50 SE

Honor 50 SE یک LCD 6.78 اینچی تخت با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را به ارمغان می آورد. در قسمت پشتی نیز ، همان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را از مدل های گران قیمت تر در کنار یک لنز التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲MP قرار داده است.

سری Honor 50

تغییرات بزرگ در اینجا رخ داده است ، جایی که Honor 50 SE را با Dimensity 900 مدیاتک ، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره عرضه می کند.

سری Honor 50

این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سیمی ۶۶ وات به همراه دارد. همچنین سیستم عامل Magic UI 4.2  است که بر اساس اندروید ۱۱ کار می کند. قیمت آن از (۳۷۵ دلار) شروع می شود و فروش آن از ۲ ژوئیه در چین آغاز می شود.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *