۰

نوکیا C21 و C21 Plus با فریم فلزی و نمایشگر ۶.۵ اینچی معرفی شدند

نوکیا C21

نوکیا C21

HMD اولین گوشی نوکیا سری C خود را در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد و در مدت زمان کوتاهی که گوشی های ارزان قیمت اندروید Go Edition بسیار محبوب شدند. آنها در حال حاضر ۱۶ درصد از کل فروش گوشی های هوشمند شرکت را در ۵ سال گذشته تشکیل می دهند.

Nokia C21 Plus

نوکیا C21 Plus بسیار مجلل است زیرا گوشی های C با شاسی فلزی و رنکینگ IP52 عرضه می شوند که اولین مورد برای این سری است. همچنین این گوشی دارای یک شیشه محکم روی نمایشگر آن (مارک ناشناخته) است.

نوکیا C21
نوکیا C21

 صفحه نمایش این گوشی یک پنل بزرگ ۶.۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (۲۰:۹) است. این گوشی دارای اندروید ۱۱ Go Edition است و پچ های امنیتی سه ماهه به مدت دو سال دریافت می کند.

این گوشی از چیپست Unisoc SC9863A (28 نانومتر، هشت هسته Cortex-A55 @ 1.6 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322) استفاده می کند. این دستگاه با ۲، ۳ یا ۴ گیگابایت رم به اضافه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و یک اسلات microSD در نیز دسترس است (این یک اسلات اختصاصی در نسخه دو سیم کارته است).

نوکیا C21

دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را می توان برای باز کردن قفل با چهره استفاده کرد. از طرف دیگر، یک حسگر اثر انگشت در پشت گوشی وجود دارد. همچنین در اینجا یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (با AF) به اضافه یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED وجود دارد.

نوکیا C21

جالب اینجاست که دو نسخه از C21 Plus وجود دارد. یکی دارای باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی با عمر باتری سه روزه است، دیگری سبک تر با ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با دو روز عمر باتری است. در هر صورت یک شارژر ۱۰ واتی (که از طریق microUSB کار می کند) در بسته بندی گوشی دریافت می کنید.

Nokia C21

نوکیا C21 یک نسخه مقرون به صرفه تر از مدل پلاس است. دارای همان صفحه نمایش ۶.۵ اینچی (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل) و قاب فلزی به همراه شیشه مقاوم است. با این حال، هیچ رتبه IP رسمی در این مورد وجود ندارد.

نوکیا C21

این گوشی از همان چیپست Unisoc پشتیبانی می کند، با این تفاوت که این بار ظرفیت رم به ۲ یا ۳ گیگابایت محدود شده است، فضای ذخیره سازی مجدداً ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت است. اسلات اختصاصی microSD مانند تعهد ۲ ساله پچ های امنیتی باقی می ماند.

یکی از تفاوت های عمده در اینجا باتری است. ظرفیت آن تنها ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که ۲۵ درصد کمتر از نسخه کم ظرفیت C21 Plus است. همچنین، فقط از شارژ با ۵ وات پشتیبانی می کند (و با یک شارژر ۵ واتی و کابل microUSB ارائه می شود).

نوکیا C21
نوکیا C21

دوربین اصلی نیز به ۸ مگاپیکسل کاهش یافته است، اما دوربین سلفی سنسور ۵ مگاپیکسلی خود را حفظ می کند. باز کردن قفل با چهره و اثر انگشت هر دو در دسترس هستند.

نوکیا C21 و C21 Plus به زودی عرضه می شوند.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *