۰

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 و دو لپ تاپ در کنار گوشی هوشمند Y90 رونمایی می شود

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700

طلاعات مربوط به لانچ سخت افزار آتی لنوو در چند هفته گذشته به طور پیوسته در حال انتشار بوده است. رویدادی برای ۲۸ فوریه در نظر گرفته شده است که ظاهراً لنوو حداقل چهار دستگاه جدید Legion، تلفن هوشمند گیمینگ Y90 را که قبلاً سوژه چند افشاگری و تیزرهای گسترده بوده است، همچنین حداقل دو لپ‌تاپ گیمینگ Y7000P و Y9000P رونمایی خواهد کرد. با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و تبلت گیمینگ Y700.

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700

بسیاری از این اطلاعات قبلاً تا حدودی شناخته شده بودند، اما جزئیات مربوط به تبلت Legion Y700 اکنون شروع به انتشار کرده است که شامل یک برگه مشخصات کامل و مجموعه ای از عکس های دستی اولیه می شود. بیایید ابتدا با سخت افزار شروع کنیم، همانطور که در جدول مشخصات فاش شده خلاصه شده است که هم گوشی Y90 و هم تبلت Y700 را پوشش می دهد.

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700

Y700 دارای صفحه نمایش LCD 8.8 اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و فرکانس ۱۲۰ هرتز، با روشنایی ۵۰۰ نیت با کاهش نور DC، Dolby Vision و پشتیبانی از HDR10 است. این دستگاه دارای یک چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰، همراه با یک رم ۸ گیگابایتی/۱۲۸ گیگابایتی یا ۱۲ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی LPDDR5 و ترکیبی ذخیره سازی UFS 3.1 و یک محفظه بخار برای خنک نگه داشتن قطعات است.

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700
تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700

Y700 دارای باتری ۶۶۵۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ ۴۵ واتی با پشتیبانی PD و QC پشتیبانی می کند. این دستگاه با یک شارژر ۵۰ واتی عرضه خواهد شد.

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700

برخی از ویژگی های جالب دیگر آن شامل پورت USB 3.1 Gen 2 است که به معنای سرعت انتقال داده تا ۱۰ گیگابیت در ثانیه است. همچنین، دو موتور x-linear برای بازخورد لمسی پیشرفته در بازی ها و بلندگوهای استریو JBL وجود دارد. جک ۳.۵ میلی‌متری و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی نیز روی آن تعبیه شده است.

منبع : gizmochina

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *