۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به A Way Out

بازی های شبیه به A Way Out

بازی های شبیه به A Way Out

اگر از طرفداران بازی‌های استودیوی Hazelight مانند It Takes Two و A Way Out هستید، این مقاله کاملا مناسب شما است. این نوع بازی ها به شما این امکان را می دهند که با دوستان خود برای حل معماها، مبارزه با افراد شرور و اکتشافات بزرگ در داستان های منحصر به فرد همکاری کنید. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین بازی های شبیه به A Way Out برای بازی در سال ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت.

It Takes Two

It Takes Two

اولین توصیه ما برای هر کسی که تعهد استودیو Hazelight به بازی‌های داستان محور مانند A Way Out را از نزدیک دنبال می‌کند، بازی It Takes Two است.

It Takes Two یکی دیگر از بازی های توسعه دهنده A Way Out است و دارای عناصر مشابه سیستم co-op است که شما را مجبور به همکاری برای رسیدن به اهداف خود می کند.

در آن، شما و یکی از دوستانتان نقش یک زوج متاهل را بر عهده می گیرید که قربانی یک نفرین جادویی می شوند که آنها را به یک جفت عروسک کوچک دست ساز تبدیل می کند.

این بازی با شروع یک سفر خارق‌العاده شامل ژانرهای مختلف با مجموعه‌های اکشن، مانند A Way Out همراه با چالش‌های منحصربه‌فرد و مینی‌گیم‌ها ساعات زیادی شما را سرگرم خواهد کرد.

Overcooked 2

Overcooked 2

در عنوان بعد، اگر متوجه شدید که با شریک در A Way Out به طور مداوم بحث می‌کنید، چرا بحث‌های پرشور را با یک تجربه دونفره دیگر ادامه ندهید.

Overcooked 2 یک بازی آشپزی الهام گرفته از آرکید است که حداکثر ۴ بازیکن را که سعی می کنند سفارشات غذا را به سرعت و کارآمد انجام دهند در کنار هم قرار می دهد.

محدودیت‌های زمانی دقیق، خطرات مختلف آشپزخانه، و اشتباهات آشپز معمولی شما، این بازی را چالش‌برانگیزتر می کند.

علاوه بر این، این بازی توانایی پرتاب مواد به سرآشپزهای دیگر از سراسر لول را ارائه می دهد که بسته به هم تیمی های شما می تواند مفید یا یک کابوس کامل باشد.

Sea of Thieves

Sea of Thieves

اگر شما و دوستانتان برای بیرون آمدن از زندان در A Way Out مشکلی نداشتید، چرا با فتح دریاهای آزاد، چالش بزرگتری را انجام ندهید؟

در Sea of Thieves، خدمه‌های حداکثر چهار بازیکن می‌توانند دور هم جمع شوند تا یک کشتی را مدیریت کنند و در حالی که به دنبال گنج می‌گردند، با اسکلت‌ها و با کشتی‌های دشمنان می‌جنگند، به سمت جزایر دور حرکت می‌کنند.

مانند A Way Out، این بازی فرصت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با ایفای نقش‌های مختلف در سرتاسر کشتی، در طول ماجراجویی‌های خود با هم همکاری کنید.

علاوه بر این، Sea of Thieves یکی از بازی‌های خوش شانسی است که از پشتیبانی چند پلتفرمی در کنسول‌های PC و Xbox برخوردار است.

Unravel Two

بازی های شبیه به A Way Out

یکی دیگر از بازی‌های Co-op که توسط EA نیز منتشر شده است، Unravel Two است، یک پلتفرمر دوبعدی که توسط Coldwood Interactive ساخته شده است.

در آن، شما و یک شریک در نقش یک جفت موجود کاموایی به نام Yarnys بازی می‌کنید و دنیایی واقع‌گرایانه پر از زیبایی و خطر را کشف می‌کنند.

درست مانند شخصیت‌های A Way Out، کاراکتر های Yarny باید با کار کردن با یکدیگر با استفاده از یک رشته پیوندی که آنها را به هم متصل می‌کند، بر چالش‌ها غلبه کنند.

این برای دویدن، پریدن، و چرخیدن در محیط‌های دشوار بازی درحال که از حیوانات وحشی، اشیاء تیز و شرایط آب و هوایی وحشیانه فرار می‌کنید، مفید است.

Operation: Tango

بازی های شبیه به A Way Out

اگر جنبه مورد علاقه شما در انجام بازی های co-op مانند A Way Out این است که برای موفقیت با هم تیمی خود ارتباط برقرار کنید، مطمئناً Operation: Tango برای شما ساخته شده است.

این بازی به بازیکنان وظیفه انجام ماموریت های مخفی را می دهد که در آن یکی از بازیکنان یک مامور مخفی جاسوس و دیگری یک هکر حرفه ای در زمینه فناوری است.

شما دو نفر با هم مهارت های خود را برای نفوذ به مکان های قفل شده، جمع آوری اطلاعات و در نهایت از بین بردن یک مگاکورپ شیطانی به کار خواهید گرفت.

درست مانند A Way Out، فقط یک بازیکن باید یک نسخه از Operation: Tango داشته باشد تا هر دو نفر بتوانند بازی کنند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *