۰

گوشی Realme Narzo 50 با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و چیپست Helio G96 معرفی شد

گوشی Realme Narzo 50

سری Realme Narzo جدیدترین عضو خود را معرفی کرد. به گوشی Realme Narzo 50 خوش آمد بگویید که به عنوان جانشین Narzo 30 سال گذشته عرضه می شود. گوشی جدید معرفی شده شباهت های زیادی به Realme 8i در کل دارد و سرعت شارژ سریع ۳۳ را با خود به همراه دارد.

گوشی Realme Narzo 50
گوشی Realme Narzo 50

Narzo 50 یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی IPS LCD با وضوح +FHD و یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خود دارد. صفحه نمایش می تواند بسته به برنامه ای که در حال اجرا است بین ۳۰ تا ۱۲۰ هرتز نمایش دهد و همچنین از نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می کند.

گوشی Realme Narzo 50

یک چیپست مدیاتک هلیو G96 در این گوشی وجود دارد که با کمک ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی که از طریق microSD قابل ارتقا است. در پست گوشی یک دوربین سه‌گانه آشنا با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو ماژول کمکی ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و عمق سنج را در خود جای داده است. این گوشی با اندروید ۱۱ و Realm UI 2.0 عرضه می‌شود، اگرچه به‌روزرسانی جدیدترین اندروید ۱۲ و Realme UI 3.0 در راه است. شما همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۳۳ واتی و همچنین اسکنر اثر انگشت و جک هدفون را دریافت خواهید کرد.

گوشی Realme Narzo 50

Realme Narzo 50 در رنگ‌های Speed Blue و Speed Black عرضه می‌شود. تریم پایه ۴/۶۴ گیگابایتی با قیمت (۱۷۳ دلار) به فروش می رسد در حالی که مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ( ۲۰۵ دلار) به فروش می رسد. فروش آزاد در ۳ مارس شروع می شود.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *