۰

گوشی Realme V25 توسط شرکت CMO رونمایی شد

گوشی Realme V25

ریلمی V15 5G را ژانویه گذشته عرضه کرد و این برند به زودی آن را با گوشی Realme V25 دنبال خواهد کرد. این افشاگری از سوی مدیر ارشد فناوری Realme، آقای Xu Qi Chase منتشر شده است، او همچنین گفت که V25 اولین فناوری جدید Realme را ارائه خواهد کرد.

CMO وارد جزئیات این فناوری جدید نشده است یا چیز دیگری در مورد V25 فاش نکرده است. اما گفته می‌شود یک گوشی هوشمند Realme با کد مدل RMX3475 که ماه گذشته گواهی TENAA را دریافت کرده بود، V25 است و اگر درست باشد، V25 را با پردازنده ۸ هسته‌ای ۶.۵۸ اینچی FullHD+ TFT و ۲.۲ گیگاهرتز و یک باتری با ظرفیت ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعت دریافت خواهید کرد.

RMX3475 با سه گزینه RAM (6GB/8GB/12GB) و دو گزینه ذخیره سازی (۱۲۸GB/256GB) و همچنین دارای یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی خواهد بود.

گوشی Realme V25

این گوشی هوشمند از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می برد، در حالی که تنظیمات دوربین سه گانه در پشت آن از یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی و دو واحد ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دستگاه از شبکه های ۵G پشتیبانی می کند و دارای یک خواننده اثر انگشت در کناره گوشی برای احراز هویت بیومتریک است.

RMX3475 دارای ضخامت ۸.۵ میلی متر، وزن ۱۹۵ گرم و در سه رنگ خواهد بود.

احتمالاً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد V25 از Realme خواهیم شنید.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *