۰

گوشی Realme V25 رسما در تاریخ ۳ مارس عرضه می شود

گوشی Realme V25

یک دستگاه Realme اخیراً از TENAA با شماره مدل RMX3475 عبور کرده است. صبح پنج‌شنبه، Realme رسما تایید کرد که گوشی Realme V25 را در ۳ مارس عرضه می‌کند و دستگاهی که روی پوستر نشان داده شده است با تصاویری که در گواهی TENAA دیده می‌شود مطابقت دارد.

گوشی Realme V25

در پوستر این محصول ذکر شده بود که با همکاری «شهر ممنوعه»، یک کاخ امپراتوری سابق چین که امپراتورها در آن زندگی می کردند و مرکز سیاسی چین برای بیش از ۵۰۰ سال پیش است، ساخته شده است. اگرچه در پوستر تصویری از آن وجود ندارد، اما ممکن است نسخه شهر ممنوعه گوشی جدید Realme وجود داشته باشد.

بر اساس لیست TENAA، این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی Full HD+ TFT خواهد بود و از چیپست هشت هسته ای ۲.۲ گیگاهرتزی متوسط قدرت می گیرد. به علاوه، باتری ذکر شده یک سلول ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی است. V25 (RMX3475) در پیکربندی های ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد که با میکرو اس دی قابل ارتقا است.

گوشی Realme V25

تنظیم دوربین سه گانه در پشت از یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در همین حال، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک اسکنر اثرانگشت در کنار آن وجود دارد.

منبع : playfuldroid

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *