۰

اطلاعات جدید و عکس های رسمی هدست PlayStation VR2 منتشر شد

هدست PlayStation VR2

هدست PlayStation VR2

سونی اولین نگاهی به هدست PlayStation VR2 را ارائه کرده است که مطابق با ظاهر PS5 طراحی شده است.

هیداکی نیشینو، معاون ارشد تجربه پلتفرم سونی، که در بلاگ پلی استیشن فاش شد، توضیح داد که ظاهر PSVR 2 از ظاهر خمیده، سفید و سیاه PS5 و سایر لوازم جانبی آن الهام گرفته شده است، اما خود هدست برای مطابقت با آن طراحی شده است. ظاهر «گوی مانند» کنترل‌کننده‌های Sense VR که قبلاً فاش شده بود که خودشان برای مطابقت با طرح رنگ PS5 به‌روزرسانی شده‌اند.

هدست PlayStation VR2

نیشینو به جزئیات بیشتری پرداخت و گفت که کلید طراحی، غوطه وری آن است، «تا جایی که تقریبا فراموش می کنید از هدست یا کنترلر استفاده می کنید». VR2 وزن متعادل و هدبند قابل تنظیم را حفظ می‌کند، اما صفحه تنظیم لنز، هدست باریک‌تر و وزن کاهش‌یافته را اضافه می‌کند.

این هدست همچنین دارای دریچه ای برای جریان هوا و جلوگیری از بخار کردن لنز است. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، این هدست همچنین دارای موتوری برای ارائه بازخورد سر و صدا خواهد بود. محدوده قابل تنظیم و جک هدفون در همان مکان PSVR اصلی باقی می ماند.

هدست PlayStation VR2

ما اکنون متوجه شده ایم که هدست و کنترلرها چگونه هستند، نام PSVR 2 تایید شده است، و در مورد اولین بازی انحصاری آن، Horizon Call of the Mountain شنیده ایم، اما هنوز تاریخ انتشار رسمی نداریم. اگرچه گزارش های قبلی نشان می دهد. آن را برای تعطیلات ۲۰۲۲ تنظیم کرده اند.

ما همچنین مشخصات آن را یاد گرفتیم و آن را در برابر PSVR اصلی، Oculus Quest 2 و Valve Index قرار دادیم. می توانید نمودار مقایسه ما را در زیر بررسی کنید:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *