۰

فیلم A Man Called Otto تام هنکس که یک کمدی-درام است در کریسمس اکران می شود

فیلم A Man Called Otto

فیلم A Man Called Otto

کمدی-درام آتی تام هنکس، فیلم A Man Called Otto، تاریخ اکران کریسمس را دریافت می کند. این فیلم بر اساس رمان A Man Called Ove اثر فردریک بکمن، داستان یک بیوه افسرده به نام اتو را به تصویر می‌کشد که مصمم به رعایت قوانین سخت‌گیرانه محله‌اش است. او که از زندگی بدون همسر محبوبش اتو خسته می شود، تصمیم می گیرد به همه چیز پایان دهد، درست همانطور که برخی از دوستی های جدید و غیرمنتظره او را مجبور به تجدید نظر می کنند. کتاب اصلی پس از انتشار در سال ۲۰۱۲ به سرعت مورد تحسین قرار گرفت و بیش از هفت میلیون نسخه فروخت و ۷۷ هفته در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز ماند.

اکنون، طبق گزارش Variety، سونی پیکچرز تاریخ انتشار کریسمس را برای این فیلم اعلام کرده است. با توجه به اولین نمایش خود در روز کریسمس، مردی به نام اتو تنها چند روز پس از فیلم مورد انتظار ویتنی هیوستون، I Wanna Dance With Somebody، وارد سینماها خواهد شد. این اعلام بیش از یک هفته پس از آن صورت می گیرد که سونی در بازار فیلم اروپا جشنواره فیلم برلین از رقبا پیشی گرفت و فیلم را برای ۶۰ میلیون دلار تضمین کرد.

فیلم A Man Called Otto

این فیلم کمدی با هدایت مارک فورستر کارگردان World War Z و Finding Neverland، تام هنکس را در نقش اول اتو قرار می‌کند. این بازیگر ۶۵ ساله همچنین در کنار همسرش ریتا ویلسون، گری گوتزمن و فردریک ویکستروم نیکاسترو این پروژه را برای استودیو SF تهیه خواهد کرد. دیوید مگی، تهیه کننده اجرایی، فیلمنامه فیلم جدید را نوشته است که در آن ریچل کلر، مانوئل گارسیا رولفو و ماریانا تروینو نیز ایفای نقش خواهند کرد. مردی به نام اتو تفسیری آمریکایی از داستان سوئدی را نشان می دهد که قبلا در سال ۲۰۱۵ توسط هانس هولم اقتباس شده بود. در این فیلم که دو نامزدی جایزه اسکار را به دست آورد، رولف لاسگارد در نقش Ove بازی کرد.

منبع : Variety

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *