۰

آموزش باز کردن پایان مخفی بازی Sifu

پایان مخفی بازی Sifu

یک پایان مخفی در بازی Sifu وجود دارد که از چشم ها پنها مانده است. اما نترسید، برای باز کردن قفل آن، نباید هیچ یک از باس ها را بکشید و در عوض از آنها برای به دست آوردن ۵ طلسم در بازی و رسیدن به Wude چشم پوشی کنید. از طریق خطوط ظریف دیالوگ در سراسر بازی، و همچنین نکاتی در مورد برخی توضیحات روی صفحه کاراگاهی شما، واضح تر می شود، اما در امان ماندن از دشمنان، کلید کامل کردن Sifu است.

همانطور که سیفو را با کشتن یانگ و بازدید از سنگ قبرها کامل می کنید، با نمادی روبرو خواهید شد. بازی مشخص نمی کند که این چیست، اما باید توجه داشته باشید که ۵ فضای خالی وجود دارد. ۴ تا در اطراف لبه و یکی در مرکز، که به نظر می رسد چیزی از دست رفته است. و این به این دلیل است که باقی آنها وجود دارند! هر شکاف نشان‌دهنده یکی از طلسم‌های اصلی است که برای رسیدن به Wude (اخلاق رزمی) و دنبال کردن مسیری بالاتر و بهتر، باید به دست آورید.

پایان مخفی بازی Sifu

پس از صرف نظر کردن از یانگ، وارد یک کات سین کوتاه می شوید که به مرحله سوم در برابر یانگ می انجامد. در اینجا نگران نباشید، نوار سلامتی شما از بین می رود، بنابراین می توانید تا زمانی که Yang را شکست دهید، به مبارزه ادامه دهید.

پایان مخفی بازی Sifu

شما دست بالا را خواهید گرفت، به یک ضربه مرگبار نزدیک خواهید شد اما جلوی خودتان را بگیرید. سپس از ضربه ای که یانگ قبلاً زده بود، به زمین می افتید. از آنجا، شما به یک کوه مقدس از راه دور منتقل می شوید.

پایان مخفی بازی Sifu
پایان مخفی بازی Sifu

پله‌ها را به سمت بالا بروید، و در فضای خالی در بالا با منظره‌ای باشکوه، اژدهایی که در دوردست پرواز می‌کند، و شخصیت شما لبخند می‌زند و به تیتراژ منتهی می‌شود.

پایان مخفی بازی Sifu
پایان مخفی بازی Sifu

بعد از تیتراژ، خواهید دید که در واقع به نظر می رسد که هنوز زنده هستید، به عنوان یک سیفو سالخورده که خود سرپرستی کارآموزان را بر عهده دارد، مانند پدرتان قبل از شما.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *