۱

معرفی بهترین بازی های انیمه ای سال ۲۰۲۲

بهترین بازی های انیمه ای

بهترین بازی های انیمه ای

بهترین بازی‌های انیمه ای ۲۰۲۲ به همان اندازه فیلم‌ها، برنام های تلویزیونی و سریال‌های مانگا ژاپنی متنوع و منحصربه‌فرد هستند که معمولا بر اساس یا الهام گرفته شده‌ از چیز خاصی هستند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی چند تا از بهترین بازی های انیمه ای که می توانید در سال ۲۰۲۲ آنها را تجربه کنید بپردازیم.

Scarlet Nexus

بهترین بازی های انیمه ای

برای شروع، Scarlet Nexus یک انتخاب عالی برای کسانی است که عاشق بازی‌های RPG اکشن الهام گرفته از انیمه با سیستم‌های مبارزه عمیق و پیشرفت هستند.

در آن، شما نقش عضوی از یک گروه عملیاتی فراطبیعی را بر عهده می گیرید که برای مبارزه با جهش یافته های شیطانی که قصد دارند در یک محیط آینده نگرانه به مغز انسان حمله کنند و آنها را مصرف کنند، اعزام می شوند.

از نظر داستانی، بازی کمی نامنظم است، اما توانسته است کار بسیار خوبی را انجام دهد تا دنیای علمی تخیلی خود را با محیط های جوی و جلوه های بصری چشم نواز فراوان بسازد.

علاوه بر این، شخصیت‌ها می‌توانند توانایی‌های جدیدی را از طریق درخت مهارت بیاموزند و ترکیب‌های جدیدی را باز کنند که نه تنها جالب به نظر می‌رسند، بلکه به همان اندازه رضایت‌بخش هستند.

Demon Slayer: The Hinokami Chronicles

بهترین بازی های انیمه ای

هر کسی که نمی تواند به اندازه کافی از Demon Slayer لذت کافی را ببرد، باید The Hinokami Chronicles را انتخاب کند، یک جنگنده سه بعدی که توسط CyberConnect2 بر اساس اقتباس انیمه ای از مجموعه مانگای Koyoharu Gotouge ساخته شده است.

بازی علاوه بر اقتباس سینمایی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba the Movie: Mugen Train، از نزدیک اتفاقات فصل اول انیمه را دنبال می کند.

در آن، شما نقش تانجیرو کامدو را بر عهده می گیرید که او به سپاه شیطان کش می پیوندد و با انواع شیاطین قدرتمند و منحصر به فرد مبارزه می کند در حالی که تلاش می کند خواهرش نزوکو را دوباره به یک انسان تبدیل کند.
در حالی که داستان تک نفره تاکید زیادی بر کاوش دارد، یک حالت چند نفره لوکال/آنلاین نیز وجود دارد که بازیکنان می‌توانند تیم‌هایی متشکل از دو مبارز را از فهرستی متشکل از ۱۸ شخصیت تشکیل دهند.

Tales of Arise

بهترین بازی های انیمه ای

در مرحله بعد، Tales of Arise یک انیمه اکشن RPG است که توسط Bandai Namco برای رایانه شخصی و کنسول در سپتامبر ۲۰۲۱ توسعه و منتشر شده است.

داستان دو شخصیت متفاوت را دنبال می کند که از جهان های متضاد می آیند، دنیای قرون وسطایی داهنا و دنیای پیشرفته رنا.

این زوج با هم سفری را آغاز می کنند تا هر دو دنیا را به هم نزدیک کنند و رنان ها را از سرکوب مردم دهنان بازدارند.

مانند بازی های قبلیف این بازی از یک سیستم نبرد حرکت خطی استفاده می کند که بر فرار، مقابله و انجام حملات مخرب با طرف خود تحت شرایط خاص تأکید دارد.

Genshin Impact

بهترین بازی های انیمه ای

یک بازی انیمه ای که نیازی به معرفی ندارد، Genshin Impact به دلیل ساختار آزادانه، مبارزات اکشن رضایت بخش و فهرستی از شخصیت های جذاب، محبوبیت خود را افزایش داده است.

توسعه‌دهنده/ناشر Mihoyo همچنین در پشتیبانی از بازی پس از عرضه با به‌روزرسانی‌های مداوم و شخصیت‌های قابل بازگشایی جدید، کار خوبی انجام داده است.

در نهایت، Genshin Impact از بخش چندنفره کراس پلتفرم در کامپیوتر، کنسول و موبایل پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد ترکیب‌های مختلف را امتحان کنید و بهترین حالت را پیدا کنید.

Dragon Ball FighterZ

بهترین بازی های انیمه ای

 Dragon Ball FighterZ ساخته شده توسط Arc System Works از مجموعه انیمه های نمادین است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد.

همانطور که انتظار دارید، این بازی شامل تمام ویژگی های بصری دنیای DBZ به همراه استعداد متمایز بصری Arc Systems است که این استودیو به آن معروف است.
کاراکترها به صورت سه بعدی با بافت های دوبعدی اسپرایت روی هم رندر می شوند و ظاهری منحصر به فرد با دست طراحی شده به آنها می دهد که در حرکت خیره کننده به نظر می رسد.

استفاده از کمبو ها به همان اندازه دراماتیک و مسحورکننده است که بازیکنان تیم‌های سه نفره از مبارزان را قبل از رفتن به نبرد با هوش مصنوعی و سایر بازیکنان جمع می‌کنند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بنیامین زندیه گفت:

    ولی بازی Guardian Tales هم خیلی عالیه بهتون پیشنهاد میکنم