۰

از سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان رونمایی شد.

از سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان رونمایی شد.

مانیتور گیمینگ

شرکت BOE که بیشتر بخاطر ساخت نمایشگر گوشی‌های هوشمند شناخته شده، حالا از سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان رونمایی کرده که از رفرش ریت ۵۰۰ هرتز بهره می‌برد. این مانیتور ۲۷ اینچی، پنل با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دارد و مدت زمان پاسخگویی‌اش به ۱ میلی‌ثانیه می‌رسد.

شرکت BOE تجربه کافی در زمینه فناوری نمایشگر نیمه‌رسانا اکسیدی دارد و حالا سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان را معرفی کرده است. رفرش ریت ۵۰۰ هرتز بسیار بالاتر از سریع‌ترین مانیتورهای گیمینگ کنونی موجود در بازار به حساب می‌آیند. این مانیتورها که ساخت شرکت‌هایی مانند ایسوس و ایسر هستند، رفرش ریت ۳۶۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های مانیتور جدید BOE، خروجی دقیق ۸ بیتی و پشتیبانی از سیگنال ۸ مسیره eDP است.

مانیتور گیمینگ

عدم اعلام قیمت و تاریخ عرضه مانیتور ۵۰۰ هرتزی BOE
باید به این موضوع اشاره کنیم که BOE نمونه اولیه محصولش را تولید کرده و تنها خواسته توانایی‌هایش در این بخش را به رخ رقبا بکشد. بنابراین این کمپانی از تولید انبوه این مانیتور در آینده نزدیک خبر نداده، البته شاید در آینده نه چندان نزدیک، یک مانیتور تجاری با رفرش ریت ۵۰۰ هرتز روانه بازار شود تا گیمرها تجربه لذت‌بخشی داشته باشند. بنابراین در حال حاضر اطلاعی از قیمت یا تاریخ عرضه چنین محصولی نداریم.

حتی اگر BOE روزی تصمیم به تولید انبوه این محصول بگیرد و آن را در اختیار خریداران قرار دهد، سوالات زیادی درباره کارایی آن وجود خواهد داشت. دستیابی به رفرش ریت ۵۰۰ هرتز نیاز به سخت افزار قدرتمندی دارد، بنابراین گیمرها در کنار پرداخت هزینه بالا برای تصاحب این مانیتور ۵۰۰ هرتزی، باید به قطعات دسترسی داشته باشند که قدرت کافی در اختیارشان قرار دهند. بنابراین گیمرها باید یکی از کارت‌های گرافیک قدرتمند انویدیا یا AMD را خریداری کنند.

در نهایت گیمرهایی که بتوانند به چنین مانیتوری دسترسی پیدا کنند، در زمینه لگ مشکلات کمتری را تجربه می‌کنند و تاخیرها میان فریم‌ها کمتر می‌شود که نتیجه‌اش دسترسی سریع‌تر به اطلاعات می‌شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *