۰

چرا خانواده دورسلى ها از هرى پاتر متنفر بودند؟

چرا خانواده دورسلى ها از هرى پاتر متنفر بودند؟

خانواده دورسلى ها

چرا خانواده دورسلى ها از هرى پاتر متنفر بودند؟

چرا علی رغم همه ی تلاشی که هرى میکرد تا با دورسلی ها جور شود، شوهر خاله اش ورنون و خاله اش پتونیا و پسر خاله اش دادلی دورسلی از او متنفر بودند؟
رولینگ این نکته را درپاترمور، سایت طرفداری هری پاتر فاش کرد که دلیل این نفرت ریشه در دشمنى دیرینه ی ورنون با جیمز پدر هری دارد.
مدت ها پیش از اینکه هری یتیم و توسط دامبلدور پیش خانواده ی خاله و شوهر خاله اش برای زندگی فرستاده شود، پدر و مادر او با دورسلی ها دیداری داشتند و طى اين ديدار دعوایی شديد بین ورنون و جیمز موجب یک شکاف عمیق بین دو خانواده میشود.

خانواده دورسلى ها

ورنون تصورش در این مورد که جادوگر ها باید با حقوق بیکاری زندگی کنند را بیان کرد. جیمز نیز برای او در مورد گرینگوتز و اینکه خانواده اش ثروت فراوانی از طلا برای او به جا گذاشته بودند توضیح داد. ورنون تصور كرد جيمز قصد مسخره كردن او را دارد و عصبانی شد. عصر آن روز با خروج ناگهانی و ناراحت دورسلی ها از رستوران در حالی که لیلی به گریه افتاد و جیمز که از رفتارش شرمنده شده بود و قول داد تا در اسرع وقت شرایط را با ورنون رو به راه کند، پایان یافت.
اما ورنون و جیمز دیگر دیگر نتوانستند یکدیگر را ببینند و مدتی بعد جیمز و لیلی به قتل رسیدند و پتونیا خود را در مورد نگه داری از هری متعهد میدانست ولی تمام دوران کودکی او را صرف سرزنش هری برای تصمیم خودش کرد.
رولینگ در ادامه میگوید نفرت ورنون از هری همانند نفرت سوروس سنیپ از هری، به خاطر شباهت بسیارش به شخصی که هر دو از او متنفر بودند یعنی جیمز پاتر ریشه دارد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *