۰

گوشی Realme C35 با ۵۰ مگاپیکسل دوربین معرفی شد

گوشی Realme C35

ریلمی به تازگی گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدیدی در تایلند به نام گوشی Realme C35 را معرفی کرده است. این گوشی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، صفحه نمایش و باتری بزرگ دارد.

گوشی Realme C35

ال سی دی ۶.۶ اینچی آن دارای رزولوشن Full HD+ است و از نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتز پشتیبانی می کند، اما در سمت تازه سازی هیچ چیز جالبی نیست. در بالای آن یک بریدگی ناچ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در پشت گوشی، لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ذکر شده تنها موردی است که قابل استفاده است. در کنار آن یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور B&W VGA قرار دارد.

این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناره است که به عنوان کلید پاور نیز کار می کند و یک جک ۳.۵ میلی متری صدا در قسمت پایینی آن تعبیه شده است.

پورت USB-C فقط می تواند تا ۱۸ وات برای شارژ باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی شارژ کند. این دستگاه بر روی یک چیپست ساده Unisoc T616 با یک CPU هشت هسته ای تا ۲ گیگاهرتز اجرا می شود.

گوشی Realme C35
گوشی Realme C35

Realme C35 را در خرده‌فروشی‌های بزرگی مانند Shopee و Lazada و همچنین نسخه محلی JD در رنگ‌های سبز درخشان یا مشکی درخشان عرضه می‌کند. قیمت ۵۷۹۹ THB (175 دلار / ۱۵۵ یورو) برای یک نوع حافظه ۴/۶۴ گیگابایتی است در حالی که دوبرابر کردن فضای ذخیره سازی قیمت را به ۶۲۹۹ THB (190 دلار / ۱۷۰ یورو) می رساند.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *