۰

در رویداد نینتندو ۲۰۲۲ چه گذشت ؟

رویداد نینتندو ۲۰۲۲

رویداد نینتندو 2022

در این مقاله قصد داریم تا تمام اخبار و اتفاقاتی که در رویداد نینتندو ۲۰۲۲ اتفاق افتاده است را قرار بدهیم؛ پس با کنترل امجی همراه باشید:

بازی Mario Strikers: Battle League معرف شد

رویداد نینتندو 2022

بازی Mario Strikers: Battle League در جریان نینتندو دایرکت امروز معرفی شد. بازی جدید در سری فوتبال آرکید در تاریخ ۱۰ ژوئن برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود که حداکثر هشت بازیکن در آن بازی می‌کنند.

بازی No Man's Sky برای نینتندو تایید شد

رویداد نینتندو 2022

بازی اکتشاف فضایی No Man’s Sky به نینتندو سوییچ می آید. این پورت در جریان ارائه نینتندو دایرکت در ۹ فوریه ۲۰۲۲، با یک تریلر که بر انتشار آن برای این کنسول تاکید داشت، اعلام شد. همچنین قول داده بود که نسخه Switch شامل به روز رسانی های پنج سال گذشته باشد که از زمان انتشار اولیه به طور اساسی بازی را تغییر داده و بهبود بخشیده است.

تاریخ انتشار بازی Advance Wars 1 + 2: Re-Boot Camp مشخص شد

رویداد نینتندو 2022

در طی ارائه امروزی نینتندو دایرکت، نگاهی کاملاً جدید به Advance Wars 1 + 2: Re-Boot Camp به ما داد. تاریخ انتشار جدید بازی ۸ آوریل مشخص شد.

تریلر تایید کرد که تمام افسران فرماندهی به طور کامل صداگذاری خواهند شد و بازیکنان می‌توانند گیم‌پلی را سریع به جلو یا عقب برگردانند. بازیکنان همچنین می‌توانند نقشه‌های سفارشی ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند، در حالی که پشتیبانی چند نفره لوکال و آنلاین نیز وجود دارد.

بازی Front Mission Remake به نینتندو می اید

رویداد نینتندو 2022

وانزرهای مکانیزه در حال بازگشت با Front Mission 1 هستند، یک بازسازی کامل از ماموریت تاکتیکی RPG Front Mission شرکت Square Enix در سال ۱۹۹۵ که برای نینتندو سوییچ در حرکت است. این بازی در فوریه ۲۰۲۲ Nintendo Direct معرفی شد که گرافیک پیشرفته و گیم پلی نوبتی بازی را به نمایش گذاشت.

Splatoon 3 معرفی شد

رویداد نینتندو 2022

ما نگاهی دیگر به Splatoon 3 در طول Nintendo Direct داشتیم، با حالت PvE Salmon Run: Next Wave در حالی که Inklings در حال مبارزه با باس Salmonid بود. در این حالت چندین دشمن قدرتمند مختلف برای شکست دادن وجود خواهد داشت که هر کدام حملات خاص خود را دارند تا شما را از ماندن طولانی مدت در یک مکان باز دارند و اگر حالت Salmon Run را در Splatoon 2 بازی کرده باشید، می دانید که چقدر آشفته و دشوار است. Splatoon 3 تابستان امسال برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition معرفی شد

جانشین Chrono Trigger از طریق یک نسخه به روز شده در نینتندو سوییچ بازمی گردد. Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition دارای بیش از ۴۰ شخصیت مختلف قابل بازی است. حتی می‌توانیداین بازی در تاریخ ۷ آوریل در دسترس است.

بازی Portal: Companion Collection معرفی شد

رویداد نینتندو 2022

رویداد نینتندو ۲۰۲۲

در نهایت، پورتال و پورتال ۲ تحسین‌شده به نینتندو سوییچ می‌آیند که در ادامه، بازی‌های چندنفره لوکال، آنلاین و تقسیم‌شده در دسترس هستند. Portal: Companion Collection اواخر امسال برای نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود، اما تاریخ خاصی مشخص نشده است.

بازی Nintendo Switch Sports معرفی شد

رویداد نینتندو 2022

Nintendo Switch Sports با الهام از ورزش های محبوب Wii با بازی های چامبارا، تنیس و بولینگ در کنار فوتبال، بدمینتون و والیبال تازه واردان عرضه می شود. همچنین شامل یک لوازم جانبی بند پا مانند Ring Fit Adventure برای حالت شوت زدن است که به شما اجازه می دهد از لحاظ فیزیکی لگد بزنید تا گل بزنید. بازی با حالت روکال روی یک سوئیچ پشتیبانی می‌شود و همچنین بازی آنلاین در همه ورزش‌ها وجود دارد تا بتوانید با دوستان یا بازیکنان تصادفی خود رقابت کنید. این بازی در ۲۹ آوریل منتشر می‌شود و به‌روزرسانی رایگان پاییز امسال گلف را دریافت می‌کند.

بازی Mario Kart 8 Deluxe

رویداد نینتندو 2022

Mario Kart 8 Deluxe در حال حاضر یک مسابقه ماشینی بسیار جامع است، اما در حال بزرگتر شدن است. نینتندو در حال بازسازی دوره های انتخابی از سرتاسر تاریخ این سری به عنوان DLC پولی است. اگر Switch Online plus Expansion Pass دارید، به صورت رایگان ارائه می شود.

بازی Xenoblade Chronicles 3

رویداد نینتندو 2022

آخرین ارائه بازی Xenoblade Chronicles 3 بود که ترکیبی از فانتزی، علمی-تخیلی و لهجه های بسیار سنگین بریتانیایی را به نمایش می گذارد. تریلر جزئیات کوتاهی داشت، اما نبردهای عظیم، موجودات بسیار شرور را به نمایش می‌گذاشت. همچنین به نظر می رسد که یک موجود اژدها مانند در دور دست ها به کوه تبدیل شده است. این بازی سپتامبر امسال منتشر می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *