۰

معرفی شخصیت تریس مریگولد در دنیای ویچر

معرفی شخصیت تریس مریگولد در دنیای ویچر

تریس مریگولد

معرفی شخصیت تریس مریگولد در دنیای ویچر

ساحره جوان و بااستعداد که دوست ینیفر و عاشق گرالت و یکی از اعضای اصلی شورای ساحران یا Lodge of sorceresses است.
در کتاب های ویچر یک شخصیت فرعی اما در بازی‌های ویچر یکی از شخصیت های اصلی و پررنگ (یکی از پنج نفری که  در هر سه بازی حضور دارد). از گذشته ی تریس اطلاعات چندانی وجود ندارد. در آکادمی جادوگران آرتوزا درس خوانده، بسیار با استعداده و بهترین دوست ینیفر. بعد از نبرد تپه ی سادن به شهرت رسید زیرا به اشتباه تصور میشد مرده و به عنوان چهاردهمین جادوگر برای او سنگ یادبود گذاشته شد. بعد از همین ماجرا به وی چهاردهمین فرد تپه و تریس نترس میگفتند.

تریس بعد نبرد سادن هیل همراه با کیرا متز و فِرکارت به سمت مشاوره شاه فالتست منصوب میشود  که بعد از کودتای جزیره ی تنائید که فرکارت میمیرد و کیرا متز برکنار میشود تریس اعتماد
فالتست رو جلب کرده و تنها مشاور شاه تمریا باقی می ماند تا زمانی که فالتست در بازی ویچر۲ ترور میشه.
در بازی ویچر ۳ هم قرار بر این بود با رفتن به کُویر بتواند مشاور پادشاه کُویر شود
وی از همه ی اعضای شورای_ساحران جوانتر هست (بجز سیری که تنها عنوان افتخاری داشت)

تریس مریگولد

تفاوت ظاهری تریس در کتاب و بازی:
رنگ مو و چشم تریس توی بازی تغییر کردند. تریس در کتاب موهای فندقی رنگ قشنگی داره که همیشه به عمد افشونش میکند که منحصر به فرد باشه و بهش جسارت بیشتری بدهد. دخترای جوون معمولی موهاشونو میبافن، زنها معمولا موهاشونو با تور میبندن و ملکه ها و اشراف زاده ها موهاشونو فر میکنن و مدل میدن. تریس با اینکار میخواهد نشان دهد که با بقیع فرق دارد و فردی خاصی می باشد.
اما در بازی تریس موهای قرمز آتشین دارد که معمولا هم مو های خود را از پشت سرش جمع میکنه!
چشمهای تریس در کتاب به رنگ آبی گل گندمه اما در بازی تریس چشمهای سبز رنگ دارد.
تریس در نبرد سادن دچار سوختگی شد و موهایش را از دست داد که به کمک جادو برشون گردوند اما گردن و سینه اش سوخت و به گفته شوخ خودش دیگر نمیتواند لباس یقه باز بپوشد.

تریس مدتی (یک زمستان) در کر_مورهن از سیری مواظبت میکند و به او آموزش میدهد. همینطور تریس بود که مانع اجرای آزمون علف روی سیری میشود
تریس یکی از اعضای اصلی شورای_ساحران هم هست که از همان اولین جلسه حضور داشت و به نحوی زیر نفوذ فلیپا بود.
به عنوان بهترین دوست ینیفر چندباری بهش خیانت میکنه و تنهاش میذاره اما ینیفر همیشه او را میبخشد .

تریس اسپل جادویی قدرتمندی هم به نام خودش ثبت کرده (مانند جادوگر بزرگ آلزور که به اختراعاتش معروف هسن  ) طوفان تگرگ مریگلد «Merigold’s hailstorm» این جادوی قدرتمند نتیجه ی فوران احساسات تریسه وقتی که مردد بود و از ترس میخواست ینیفرو توی پگرام ریویا که اغتشاش علیه غیر انسانها بود تنها بگذارد و ینیفر به او  نازسا میگوید که بازم بهم پشت کن و برو! ولی تریس نترس تصمیم میگیره بمونه و با این جادوی قدرتمند نهایتا به اغتشاش پایان میده. این جادوی قدرتمند احترام زیادی برای تریس به ارمغان می آورد.

تریس مریگولد

تریس با بقیه ساحره ها تفاوت دارد . او  جوان و کم تجربه و رویاپرداز است و علی رغم لقب تریس نترس بارها با ترس دست و پنجه نرم میکند و ترس دشمن اصلی تریس میباشد و همین شاید از جالبترین صفاتش باشد که به شخصیتش عمق میدهد.
سن و تجربه کم باعث شد قدرت کمتری نسبت به دیگر جادوگران داشته باشد و این موضوع بر روی اعتماد به نفسش تاثیر گذاشته بود. اما با این حال تریس یکی محبوب ترین شخصیت های دنیای ویچر به حساب می آید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *