۰

بازی Bully 2 همچنان در حال توسعه است

بازی Bully 2 همچنان در حال توسعه است

بازی Bully 2

بازی Bully 2 همچنان در حال توسعه است

در حالی که به‌تازگی تایید شد که GTA 6 در حال ساخت است، بسیاری از طرفداران از ساخت ادامه Bully توسط راک‌استار ناامید شدند.
چرا که پیش‌تر نیز گزارشاتی مبنی بر کنسل شدن ساخت Bully 2 و انتقال تیم سازنده روی پروژه جدید Grand Theft Auto مطرح شده بود.
ولی حالا تام هندرسون، لیکر مطرح اعتقاد دارد که هنوز این پروژه در راک‌استار زنده است و ساخت آن با جدیت پیگیری می‌شود.

چندی پیش هم یکی از کارمندان راکستار که نمی‌خواست نامش فاش شود، چند وقت قبل در مصاحبه با Game former درباره این بازی کنسل شده راکستار گفته:
تمرکز زیادی روی کارکترها اعمال شده بود و مکانیزم‌های بسیار عمیقی در آن وجود داشت. در واقع نقشه‌ی Bully 2 تقریباً سه برابر اندازه‌ی نقشه‌ی نسخه اول بود، راکستار قصد داشت که تمامی ساختمان‌ها و مکان های داخلی قابل ورود باشند که این موضوع از نظر توسعه یک کار واقعا شگفت‌انگیز بود، ما واقعاً می‌خواستیم مطمئن شویم که NPCها اعمال گیمرها را به خاطر بسپارند. برای مثال، اگر با همسایه‌های خود شوخی کنید، آن‌ها نیز متناسب با رفتار شما واکنش نشان دهند. موضوعی که می‌توانست انقلاب بزرگی در زمینه هوش مصنوعی ایجاد کند
طبق گفته این توسعه دهنده راکستار فقط برای کار کردن بیشتر بر روی Max Payne 3 و GTA V این پروژه بزرگ و جاه‌طلبانه را کنار گذاشت
حال با تمام این تفاسیر هنوز مشخص نیست این بازی توسط راکستار توسعه میابد یا خیر…

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *