۰

۶ عنوان جدید Dark Pictures Anthology از استودوی Supermassive Games معرفی شد

Dark Pictures Anthology

Dark Pictures Anthology

به نظر می‌رسد استودیوی Supermassive Games قصد دارد حداقل شش بازی Dark Pictures Anthology را در کنار The Devil in Me منتشر کند.

توسعه‌دهنده شش عنوان دیگر را در این فرنچایز با دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا علامت‌گذاری کرده است که توسط @the_marmolade در توییتر مشاهده شده است.

شش بازی دارای علامت تجاری، همگی تحت برند The Dark Pictures Anthology هستند که به نام های   Switchback, Directive 8020, The Craven Man, Intercession, Winterfold و O Death هستند.

Dark Pictures Anthology
Dark Pictures Anthology
Dark Pictures Anthology

Supermassive Games قبلا سه بازی از این سری را منتشر کرده است – Man of Medan، Little Hope و Houses of Ashes – و تایید کرده است که چهارمین بازی در راه است. بازی آینده، The Devil in Me، در ماه اکتبر توسط استودیو معرفی شد و مشخص شد که آخرین فصل این مجموعه خواهد بود.

پیش از انتشار اولین فرنچایز، Man of Medan در سال ۲۰۱۹، Supermassive Games گفت که The Dark Pictures Anthology شامل هشت بازی با زمان‌بندی انتشار دو بازی در سال می‌شود.

Dark Pictures Anthology
Dark Pictures Anthology
Dark Pictures Anthology

با این حال، اگر همه بازی‌های با این علامت تجاری منتشر شوند، مجموع بازی‌ها به ده بازی می‌رسد، یعنی دو بازی بیشتر از آنچه سازنده در ابتدا برنامه‌ریزی کرده بود. هیچ تضمینی وجود ندارد که Supermassive Games همه عناوین دارای مارک تجاری را به بازی های کامل تبدیل کند، اما به احتمال زیاد برخی از آنها در برنامه اولیه هشت بازی برنامه ریزی شده قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *