۰

لیست تمام بازی های سری The Dark Pictures Anthology به ترتیب انتشار

بازی های سری The Dark Pictures Anthology

بازی های سری The Dark Pictures Anthology

بازی های سری The Dark Pictures Anthology

در بین تعداد زیاد بازی های ترسناک ، بعضی از آنها هستند که علاوه بر ترساندن بازیکنان، انتخاباتی را نیز در هنگام گیم پلی به او واگذار می کنند که فشار بازی را روی دوش آنها چندین برابر می کند ؛ چرا که تصمیماتی که به کاربر داده می شود می تواند سرنوشت مرگ یا زندگی یک کاراکتر مهم در بازی را رقم بزند و با کوچکترین اشتباهی در تصمیم گیری نامه مرگ آنها را امضا کرده اند.

یکی از معروف ترین بازی های این سبک بازی Until Dawn بود که توانست طرفداران بسیار زیادی را برای خود به دست بیاورد و همچنین این سبک از بازی های ترسناک را نیز به ثبت برساند . این بازی سراسر ترس و استرس را با خود به همراه داشت و با عوض کردن مداوم کاراکتر ها شما را همزمان در چندین موقعیت خطرناک برای تصمیم گیری قرار می داد و هیجان خالص را به بدن شما تزریق می کرد.

بعد از موفقیت این بازی و فروش بسیار عالی آن ، استودیو آن یعنی Supermassive Games به فکر ادامه دادن ساخت چنین بازی هایی افتاد و بعد از گذشت ۴ سال از انتشار Until Dawn ، بازی های سری The Dark Pictures Anthology را معرفی کرد و اولین قست آن را در سال ۲۰۱۹ به انتشار رساند.

در ادامه لیست تمام بازی های سری The Dark Pictures Anthology را به ترتیب انتشار برای شما آورده ایم و برای هر کدام از آنها یک توضیح مختصری آماده کرده ایم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

Man of Medan

بازی های سری The Dark Pictures Anthology

تاریخ انتشار : ۳۰ آگوست ۲۰۱۹

پلتفرم ها : Windows، PS4، Xbox One

فصل اول The Dark Pictures Anthology با Man of Medan، بر اساس افسانه کشتی ارواح SS Ourang Medan که خدمه آن در شرایط مرموزی جان باختند، آغاز می شود.

داستان بازی گروهی متشکل از چهار جوان آمریکایی را دنبال می‌کند: برادران الکس و براد، جولیا دوست الکس و کنراد برادر جولیا، در حالی که فلیس، یک پلینزی فرانسوی و کاپیتان دوک میلان به آنها ملحق می‌شوند.

این پنج نفر با هم به قصد مهمانی و غواصی به اقیانوس آرام جنوبی سفر می کنند، اما با فرا رسیدن روز و طوفانی که در راه است، خود را در یک کشتی ارواح گرفتار می یابند.

از آنجا، گروه در نهایت مجبور به جدایی می‌شوند و با انبوهی از استرس‌ها و وحشت‌های غیرقابل تصور مرتبط با گذشته تاریک کشتی مواجه می‌شوند که ظاهراً راهی برای فرار ندارند.

پس از انتشار، Man of Medan نقدهای نسبتاً مثبتی دریافت کرد، سومین بازی فیزیکی پرفروش در بریتانیا در هفته اول خود بود و یک سال بعد طبق گزارش ها به یک میلیون نسخه فروش در سراسر جهان رسید.

Little Hope

بازی های سری The Dark Pictures Anthology

تاریخ انتشار : ۳۰ اکتبر ۲۰۲۰

پلتفرم ها : Windows، PS4، Xbox One

قسمت دوم آن یعنی، Little Hope، Supermassive تصمیم گرفت داستان را بر اساس محاکمه جادوگران Salem و Andover در سال ۱۶۹۲ پیش ببرد.

در آن، دانشجویان آمریکایی اندرو، آنجلا، دانیل، تیلور و استادشان جان، پس از تصادف اتوبوسشان در یک سفر ، خود را در شهر کوچک لیتل هوپ سرگردان پیدا می کنند.

به دلیل مه مرموزی که همه جاده ها را پوشانده است، نمی توانند شهر را ترک کنند. این گروه ناامیدانه شروع به جستجوی وسیله ای برای فرار می کنند در حالی که به طور مداوم در تسخیر چشم اندازهای گذشته Little Hope هستند.

همانطور که شب پیش می‌رود، اکتشافات بیشتری صورت می گیرد که به افشاگری های بزرگی ختم می شوند و تمام سر نخ های به دست آوده را به یکدیگر مرتبط می کنند.

Little Hope پس از انتشار با استقبال مثبتی روبه رو شد و منتقدان اتمسفر و طراحی صدای بازی را تحسین کردند و در عین حال خطی بودن، پیچیدگی داستان و چندین پایان غیر منتظره بازی را مورد انتقاد قرار دادند.

House of Ashes

بازی های سری The Dark Pictures Anthology

تاریخ انتشار : ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱

پلتفرم ها : Windows، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S

House of Ashes در اکتبر ۲۰۲۱ به عنوان سومین قسمت از مجموعه The Dark Pictures Anthology منتشر شد و داستانی بر اساس پادشاهی Akkad و اساطیر سومری، به ویژه افسانه نفرین Akkad را دنبال می کرد.

بازیکنان در حالی که ماموریتی را برای ردیابی سلاح های مخفی کشتار جمعی در طول پایان جنگ عراق انجام می دهند، به تیم نیروهای ویژه آمریکایی متشکل از ریچل، اریک، جیسون و نیک معرفی می شوند.

در طول ماموریت، گروه کمی قبل از وقوع زلزله غیرمنتظره ای که باعث می شود هر پنج نفر در نزدیکی یک معبد باستانی سومری به زیر زمین بیفتند، با یک ستوان نیروی زمینی عراق به نام سلیم روبرو می شوند.

مدتی بعد، گروه خود را رو در رو با نژادی از موجودات ماوراء طبیعی باستانی می بینند که شروع به شکار سربازان می کنند تا زمانی که بتوانند راهی برای فرار پیدا کنند.

House of Ashes نیز مانند نسخه های قبلی خود با نقدهای متفاوتی مواجه شد که از فضاسازی و طرح اکشن آن تجلیل می‌کردند و در عین حال از اجرای داستان و همچنین پایان‌های خاص انتقاد می‌کردند.

The Devil In Me

بازی های سری The Dark Pictures Anthology

تاریخ انتشار : مشخص نیست

پلتفرم ها : Windows، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S

چهارمین و آخرین قسمت از سری The Dark Pictures Anthology بازی The Devil In Me نام دارد و انتظار می‌رود در اکتبر ۲۰۲۲ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شود.

این بار، Supermassive داستان را بر اساس اولین قاتل سریالی آمریکایی، هنری هولمز و هتل قتل او بنا خواهد کرد.

بازیکنان نقش یک گروه فیلمبرداری مستند ساز را ایفا می کنند که دعوت نامه ای مرموز برای بازسازی صحنه های قتل دریافت می کنند.

با این حال، به محض ورود، آنها سریع متوجه می شوند که مخفیانه تحت نظر هستند و مجبور می شوند در یک پروژه شوم شرکت کنند که فراتر از مستندهای جنایی است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *