۰

بازی Crusader Kings III در تاریخ ۲۹ مارس برای کنسول های PS5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد

بازی Crusader Kings III

بازی Crusader Kings III

Paradox Interactive اعلام کرده است که بازی Crusader Kings III در ۲۹ مارس روی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری X|S عرضه می‌شود. برای کنسول های نسل فعلی ، Crusader Kings III دارای بازخورد ماشه تطبیقی در PS5 و عملکرد Quick Resume در Xbox Series X/S خواهد بود. یک رابط کاملاً جدید سازگار در هر دو سیستم که به طور خاص برای صفحه نمایش های بزرگتر و گیم پدهای کنسول طراحی شده است طراحی شده است.

طبق گفته Paradox Interactive، این نقشه کنترلی جدید به بازیکنان این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی منوهای بازی را از طریق تریگرها و جوئستیک ها آنالوگ هدایت کنند. برای نسخه PS5، یک ویژگی منحصر به فرد به کنترلر آن اضافه شده است که بازی نسبت به فشاری که بازیکن به دکمه ها وارد می کند واکنش می دهد.

طرح کنترلر PS5 :

طرح کنترلر Xbox :

اگر زمانی که اولین بار این بازی در سال ۲۰۲۰ عرضه شد آن را از دست دادید، Crusader Kings III در مورد گیم پلی استراتژیک متمرکز بر شخصیت است که در خانه های سلطنتی در قرون وسطی جریان دارد. چه به عنوان یک فرمانروای متواضع بازی کنید یا یک پادشاه ظالم که بر یک امپراتوری وسیع نظارت می کند، این به شما بستگی دارد که با ایجاد اتحادها و تصمیم گیری هایی که ممکن است منجر به فرو بردن چاقو در پشت شما توسط یک نجیب زاده فرصت طلب شود، سلطنت خود را تضمین کنید. این بازی موفقیت بزرگی برای Paradox Interactive بود و به ناشر کمک کرد تا در سال ۲۰۲۰ رکورد رشد را به دست آورد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *