۰

استودیو بلیزارد یک بازی جدید سبک بقا را معرفی کرد

استودیو بلیزارد

استودیو بلیزارد اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک بازی سبک بقای جدید برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دنیایی کاملاً جدید است. متأسفانه، این تقریباً تمام چیزی است که در این مرحله می دانیم، و فقط چند طرح اولیه از آن منتشر شده است.

در یک پست وبلاگ بلیزارد آمده است: «Blizzard در حال آغاز سفری جدید است. ما در حال سفری به دنیای کاملاً جدیدی هستیم، خانه ای برای یک بازی بقا کاملاً جدید برای رایانه شخصی و کنسول ها. مکانی پر از قهرمانانی که هنوز آنها را ملاقات نکرده ایم، داستان هایی که هنوز گفته نشده اند و قلمرو های وسیعی که در انتظار کاوش هستند.”

استودیو بلیزارد

این اطلاعیه تا حد زیادی به عنوان آگهی استخدام برای پروژه نیز عمل می کند. بلیزارد به دنبال پر کردن شغل های مختلفی برای این بازی است، از جمله طراح مرحله، مهندس نرم‌افزار ، طراح ارشد شخصیت ها و غیره.

استودیو بلیزارد

پست این وبلاگ ادامه می دهد: “هر داستانی نیاز به یک راوی دارد. و هر جهانی به سازندگانی نیاز دارد. چه می‌شد اگر این شما بودید؟ سی سال است که بلیزارد جهان‌هایی را برای میلیون‌ها بازیکن در سرتاسر جهان ایجاد کرده است. این امر مستلزم یک تیم متنوع از توسعه‌دهندگان است که مایل به ارائه صدای خود، گوش دادن و شنیده شدن هستند. این ماموریت ماست.”

این بازی جدید سبک بقا اولین آی پی جدید بلیزارد از زمان Overwatch در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. اعلام این بازی بقا پس از شروع فرآیند خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت در معامله ای ۶۹ میلیارد دلاری منتشر شد. با توجه به اینکه اکتیویژن بلیزارد در حال تبدیل شدن به بخشی از مایکروسافت است، مشخص نیست که آیا این بازی جدید برای پلی استیشن یا نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد یا اینکه انحصاری کنسول ایکس باکس خواهد بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *