۰

۵ دلیل محبوبیت شخصیت هاگرید در سری هری پاتر

شخصیت هاگرید

روبیوس هاگرید، نگهبان دوست‌داشتنی هاگوارتز، از همان لحظه‌ای که جملع معروف: «هری، تو یک جادوگر هست» را گفت ،جایی مخصوص در قلب ما برای خود به‌دست آورد. در این مقاله قصد داریم تا ۵ دلیل برای محبوب شدن شخصیت هاگرید را بررسی کنیم .

۱. هاگرید، اولین جادوگری است که هری او را ملاقات می‌کند

شخصیت هاگرید

 بعد از گذراندن دورانی سخت با دورسلی‌ها، هاگرید بهترین کسی بود که می‌توانست هری را نجات دهد. مردی به بزرگی او با آن ریش پرپشت و بلند، قطعاً می‌دانست چگونه می‌تواند روی دیگران تاثیر بگذارد!

 بعد از اینکه دورسلی‌ها سعی کردند از نامه‌های هاگوارتز که برای هری ارسال می‌شدند فرار کنند، ما همیشه سپاسگزار خواهیم بود که هاگرید هری را پیدا کرد و در کنار نامه‌ی هاگوارتز، به او بسیار کمک کرد و برای او کیک تولد نیز گرفت.

۲. او عاشق موجودات جادویی است

شخصیت هاگرید

شخصیت هاگرید

 آیا کسی در جهان جادوگری وجود دارد که موجودات جادویی را به اندازه هاگرید دوست داشته باشد؟ حتی وقتی برای اولین‌بار با هری ملاقات می‌کند، به اینکه دوست دارد یک اژدها داشته باشد نیز اشاره می‌کند. ما هاگرید را دوست داریم به‌خاطر اینکه او موجودات کوچک و بزرگ را دوست دارد و حتی ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین حیوانات را نیز دوست‌داشتنی می‌بیند. هرچه کتاب اول را بیشتر مطالعه می‌کنید و پیش می‌روید، موجودات بیشتری را پیدا می‌کنید که هاگرید به آن‌ها عشق می‌ورزد و با آنها ارتباط دارد.

۳. او برای هری، هدویگ را خرید

شخصیت هاگرید

 هاگرید بود که جغد برفی و زیبای هری، هدویگ را به او هدیه داد. هاگرید این جغد را از کوچه‌ی دیاگون، به بهانه‌ی تولد هری خرید، چون می‌دانست جادوگران برای ارسال و دریافت نامه‌هایشان به جغد نیاز دارند؛ همچنین ما نمی‌توانیم هری را بدون هدویگ تصور کنیم، پس همیشه از هاگرید ممنون خواهیم بود که او را برای هری به عنوان هدیه گرفت.

۴. او یک موتور پرنده دارد

شخصیت هاگرید

 اولین‌باری که با هاگرید در اولین فصل از اولین کتاب آشنا شدیم، ما با حامل یک کودک به اسم هری پاتر ملاقات می‌کنیم که سوار بر یک وسیله‌ی نقلیه‌ی شگفت‌انگیز است. جای تعجبی ندارد که هری سال‌ها بعد رویای موتور سواری را در سرش پرورش می‌دهد.

۵. او همیشه مهربان‌ترین فرد، در هر جمعی است

شخصیت هاگرید

شخصیت هاگرید

این موضوع همیشه مهم است که با مهربانی رهبری کنید. با وجود اینکه هاگرید مردی بزرگ‌ و عاشق موجودات ترسناک است، بهترین ویژگیِ او متفکر بودن و دلسوزی زیاد اوست. تنها زمانی که هاگرید عصبانی می‌شود زمانی است که با موضوعی ناموجه روبه‌رو شود؛ مانند زمانی که دورسلی‌ها با هری بد رفتاری می‌کردند! هاگرید، مردی بزرگ با قلبی بزرگ‌تر است و ما باید همگی تلاش کنیم تا کمی شبیه او باشیم.

منبع : هاگوارتز

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *