۰

نسخه جدیدی از بازیStar Wars: Knights Of The Old Republic در حال تولید است

نسخه جدیدی از بازیStar Wars: Knights Of The Old Republic

Star Wars

نسخه جدیدی از بازیStar Wars: Knights Of The Old Republic

عنوان نقش آفرینی Star Wars: Knights of the Old Republic یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ساخته شده در تاریخ بایوور است. سال‌هاست که از عرضه نسخه دوم این سری دوست داشتنی می‌گذرد و طرفداران به شدت منتظر نسخه سوم هستند.
حالا Bespin Bulletin که عنوان اینسایدر استار وارز شناخته می‌شود، گزارش داده که نسخه جدیدی در فرانچایز Knights of the Old Republic در حال توسعه است. البته این نسخه توسط بایوور یا دیگر استودیوهای EA توسعه نخواهد یافت.
در سال‌های اخیر نسخه‌های موفق زیادی از استار وارز توسط الکترونیک آرتز خلق شده، اما به تازگی Lucasfilm تصمیم گرفته تا لایسنس مجموعه را در اختیار باقی کمپانی‌های بازی‌سازی نیز قرار دهد.
ظاهرا نسخه جدید KotOR نیز از این قاعده مستثنا نیست. هر چند اینسایدرها در رابطه با توسعه‌دهنده این بازی، شواهد زیادی را لو نداده‌اند و تنها به عبارت «غیرقابل پیش‌بینی» بسنده کرده‌اند. شرکت EA ساخت سه بازی Star Wars توسط ریسپاون را تایید کرد

شرکت الکترونیک آرتس تایید کرد که ریسپاون اینترتینمنت روی سه بازی متفاوت از سری محبوب Star Wars کار می‌کند که یکی از آن‌ها ادامه‌ی Fall Order خواهد بود. بر اساس اعلام رسمی، پروژه‌ی اصلی استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) که به طور کامل روی آن تمرکز دارد، ادامه‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order است

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *