۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به World Of Warcraft

بازی های شبیه به World Of Warcraft

بازی های شبیه به World Of Warcraft

World of Warcraft یک بازی نمادین است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین بازی های شبیه به World Of Warcraft بپردازیم.

به نظر می‌رسد هر زمان که یک MMO جدید سعی می‌کند مرکز توجه را از World of Warcraft بدزدد، در نهایت کوتاه می‌آیند و نمی‌توانند غول یک بازی بلیزارد را از سلطنت خلع کنند.

بنابراین، اگرچه می‌توان تصور کرد که WoW به این زودی‌ها از بین نمی‌رود، این بدان معنا نیست که طرفداران نمی‌توانند استراحت کنند و به دنبال دنیاهای جدیدی برای سکونت و اکتشاف باشند.

Final Fantasy XIV

بازی های شبیه به World Of Warcraft

برای شروع، ما به بازیکنان WoW توصیه می‌کنیم Final Fantasy XIV را تماشا کنند، که اغلب به خاطر احیای ژانر MMO با داستان‌گویی متعادل، گیم‌پلی و گرافیکش اعتبار دارد.

در این بازی، شما نقش یک شوالیه تاریکی را بر عهده می گیرید که وظیفه دارد با از بین بردن هیولاهای شیطانی و دیگر تبهکاران، صلح را به جهان بازگرداند.

به‌روزرسانی‌ها به گسترش دنیای بازی ادامه می‌دهند و سیستم‌ها و رویدادهای جدیدی از جمله ماهیگیری، پروژه‌های بازسازی شهر و انواع جدید حملات را معرفی می‌کنند.

در حالی که سیستم کرفتینگ بازی ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد، این چیزی است که بازیکنان WoW قطعا می توانند با آن ارتباط برقرار کنند، میزان جزئیات و تنوع در دنیای FFXIV شما را سرگرم می کند.

Divinity: Original Sin II

بازی های شبیه به World Of Warcraft

اگرچه ممکن است این بازی یک MMO نباشد، اما Divinity: Original Sin II آن را برای طرفداران WoW که هوس ماجراجویی‌های جدید RPG در جهان‌های خارق‌العاده می‌کنند، ساخته شده است.

این بازی که توسط استودیو Larian ساخته شده است، از آثار کلاسیکی مانند Baldur’s Gather و Planescape: Torment الهام گرفته و در عین حال چند امکانات مدرن را نیز در خود جای داده است.

مشابه WoW، تقریباً هر اقدامی که توسط بازیکن انجام می‌شود، دنیای Divinity را تحت تأثیر قرار می‌دهد، به طوری که برخی از آنها افکت‌های کوچکی دارند و برخی دیگر کاملاً ریولون را تغییر می‌دهند.

این به حالت‌های پایانی بازی Original Sin 2 نیز مربوط می شود، که شامل هفت پایان اصلی، پنج پایان خاص شخصیت و بسیاری موارد دیگر است که بر مناطق یا نژادهای خاص تأثیر می‌گذارند.

Baldur’s Gate 3

بازی های شبیه به World Of Warcraft

بازی های شبیه به World Of Warcraft

پیشنهاد دیگری که توسط لارین استودیو ارائه می‌شود، Baldur’s Gate 3 است، یک RPG با الهام از D&D که در حال حاضر در Steam Early Access است.

در آن، بازیکنان قبل از بازگشت به قلمروهای فراموش شده برای یک ماجراجویی سرشار از دوستی، خیانت، فداکاری، بقا و قدرت مطلق، گروهی از قهرمانان را تشکیل می دهند.

مانند WoW، این بازی در ساده‌سازی مبارزات و داستان‌گویی خود به خوبی کار می‌کند تا بازیکنان در حین انجام ماموریت‌ها در دنیای خود غوطه‌ور شوند.

از زمانی که Baldur’s Gate 3 در سپتامبر ۲۰۲۰ راه اندازی شد، Larian بروزرسانی های ثابتی را منتشر کرده است که به دنبال رفع مشکلات عملکرد و گیم پلی بر اساس بازخورد بازیکنان است.

Conan Exiles

بازی های شبیه به World Of Warcraft

Conan Exiles یک جایگزین عالی برای هر طرفدار WoW است که هم از بازی‌های RPG و هم از بازی‌های بقا لذت می‌برد که شما را ملزم به استفاده حداکثری از محیط اطراف خود می‌کند.

بازی بازیکنان را در یک دنیای باز وحشیانه قرون وسطایی که مملو از هیولاها و خطرات دیگری است که باید در حین جمع‌آوری منابع برای زنده ماندن در مسیر آنها حرکت کنند، قرار می دهد.

مانند WoW،بازی Conan Exiles بیشتر به دلیل حالت چندنفره قوی خود شناخته می شود که به شما امکان می دهد با بازیکنان دیگر بجنگید، شهرک سازی کنید، NPC ها را برای خود کنید تا به برده تبدیل شوند.

کارهای بسیار بیشتری نسبت به آنچه که قبلاً توضیح دادیم وجود دارد، و بازی به شما آزادی عمل زیادی می دهد تا بر روی فعالیت هایی که بیشتر از آنها لذت می برید تمرکز کنید.

The Elder Scrolls Online

بازی های شبیه به World Of Warcraft

هر دو World of Warcraft و The Elder Scrolls Online در طول سال‌ها کار فوق‌العاده‌ای را در اضافه کردن محتوای جدید توسط بروزرسانی ها به بازی خود انجام داده اند.

این می تواند برای بازیکنانی که کاملاً تازه وارد این سری شده اند و همچنین طرفداران قدیمی Elder Scrolls که می خواهند به تازگی سبک MMO را تجربه کندد جذاب باشد.

همراه با پیشبرد داستان‌های گسترده سری از طریق کوئست‌های جانبی ، ای نبازی نبردهای PvP، توانایی تزئین خانه‌تان و کاوش در جهان را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *