۰

فیلم های ماموریت غیر ممکن ۷ و ۸ دوباره تاخیر خوردند

ماموریت غیر ممکن ۷ و ۸

ماموریت غیر ممکن 7 و 8

برنامه‌ها برای فیلم‌های ماموریت غیر ممکن ۷ و ۸ که اکنون به ترتیب در ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ و ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ اکران می شدند، دوباره تغییر کرده است. هالیوود ریپورتر اولین باری بود که گزارشی از تاخیر این فیلم‌های مهم ارائه کرد.

پارامونت و اسکای‌دنس در بیانیه‌ای مشترک از طریق THR گفتند: «پس از بررسی‌های متفکرانه، پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس تصمیم گرفتند تاریخ اکران فیلم‌های ماموریت غیر ممکن ۷ و ۸ را به دلیل همه‌گیری کوید، به تعویق بیندازند. ما مشتاقانه منتظریم تا تجربه بی نظیری را برای تماشاگران فراهم کنیم.»

ماموریت غیر ممکن 7 و 8

پیش از این، قبل از اینکه همه‌گیری به واقعیتی طولانی تبدیل شود، هر دو دنباله برای فیلم‌برداری پشت سر هم برنامه‌ریزی شده بودند. این موضوع در فوریه ۲۰۲۱ بازاندیشی شد، اما با شایعات و اطمینان‌های مکرر مبنی بر اینکه Mission: Impossible 7 به دلیل COVID-19 به تعویق نمی‌افتد. صرف‌نظر از عوامل متعددی که در این تصمیم‌ها نقش داشتند، Mission: Impossible 7 پیش از این بود که در ۳۰ سپتامبر امسال منتشر شود. Mission: Impossible 8 قبلاً برای ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ تعیین شده بود. این تاریخ ها علاوه بر این، نسبت به تاریخ های اعلام شده قبلی نیز به تعویق افتاد.

فیلمبرداری پشت سر هم یک استراتژی تولید است که شامل فیلمبرداری دو یا چند فیلم در یک حرکت برای کاهش هزینه ها می شود. از نمونه‌های محبوب فیلم‌هایی که پشت سر هم تولید شده‌اند می‌توان به سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، هری پاتر و گرگ و میش اشاره کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *