۰

تاریخ عرضه بازی Have A Nice Death مشخص شد

بازی Have A Nice Death

بازی Have A Nice Death، بازی مستقلی که سال گذشته در مراسم گیم آواردز معرفی شد، اکنون تاریخ انتشار رسمی دارد. توسعه دهنده Developer در تاریخ ۸ مارس از طریق Steam دسترسی زودهنگام با قیمت ۱۵ دلار این بازی را راه اندازی خواهد کرد.

این بازی دوبعدی موسوم به “hack’n’scythe” بازیکنان را در نقش Death، بنیانگذار و مدیر عامل مرگ، شرکت بزرگی که مسئول سر و سامان دادن روح متوفیان است، قرار می دهد. به عنوان Death، بازیکنان باید از طریق دفتر مرکزی شرکت بجنگند تا تعدادی از کارمندان Death, Inc را تحت سلطه خود درآورند که بیش از توانایی شرکت در حال جمع آوری روح هستند. باس های بازی از روسای دپارتمان های شرکت تشکیل شده اند که به آن ها Sorrows نیز می گویند.

بازی Have A Nice Death

این بازی در ابتدا بر روی Steam و Steam Deck شرکت Valve، زمانی که در دسترس قرار گرفت، منتشر خواهد شد. بازیکنان می‌توانند با انتظار انتشار دسترسی زودهنگام در ۸ مارس، بازی را در لیست علاقه مندی‌های خود در Steam قرار دهند. استودیو Magic Design در صفحه استیم خود می‌گوید که این بازی قرار است تا حدود یک سال قبل از انتشار نسخه کامل، در دسترسی اولیه باقی بماند. استودیو می‌گوید «ما از ایجاد یک بازی با کمک بازیکنان هیجان‌زده هستیم».

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *